Rally di Alba ’20

Šis periodas po sienų atidarymo iki pirmojo WRC etapo Estijoje įdomus tuo, kad įvairūs raliai Europoje, kurie susilaukdavo tik vietinės reikšmės žvaigždyno, šią vasarą priima tokius svečius ir jų techniką, apie kurią anksčiau galėjo tik pasvajoti. WRC lenktynininkams reikia įgauti prabezdėtą formą, o kadangi testų kiekis yra griežtai reglamentuotas ir ribotas, tenka sportinių kilometrų ieškotis kitur. Štai viename vietinės reikšmės Suomijos ralyje per atidarymo ceremonijos rampa važiavo Katsuta Takamoto su Toyota Yaris WRC, o kitame – Esapekka Lappi su Ford Fiesta WRC. Ir jeigu pirmasis vienvaldiškai dominavo, tai štai antrajam grįžimas po itin ilgos pertraukos baigėsi nuvažiavus visus 300 metrų, turbinai sumanius, kad jai tą dieną išeiginė. Bet štai vietovė vakarų Italijoje, dažnai vadinama Italijos ralio židiniu, tarp Genujos ir Turino susilaukė tokios ralio šventės, kurios bet kuri kita Europos ar Pasaulio šalis galėtų pavydėti. Europos čempionato etapas šalia Romos jau buvo stipru dalyvių prasme, bet Rally di Alba – dar kitas lygis.

Įprastai, Rally di Alba yra Italijos WRC čempionato etapas. Pavadinimas gali šiek tiek apgauti, nes tų WRC automobilių būna ne tiek ir daug. Kad ir praeitą savaitgalį – čempionato įskaitoje susirinko vos du tokie ekipažai C.Fontana su Hyundai i20 NG WRC ir S.Miele su Citroen DS3 WRC. Bet be jų šiame čempionate dalyvauja ir krūva R5 bei silpnesnio kalibro automobilių. Taigi įprastai dalyvių sąrašas būna paprastai labai itališkas, bet jau praeitais metais šis etapas susilaukė itin svarbaus svečio – S.Loeb su šios kartos Hyundai i20 WRC. Šį kartą tituluotasis Sebastian nepasirodė, bet Hyundai komandos vadovas Andrea Adamo pasirūpino, kad ši ralio šventė žmonėms įsimintų labai ilgai. A.Adamo sudėtinga ir be galo įdomi asmenybė. Ir tokių asmenybių tikrai trūksta ralio pasaulyje. Ir štai viena ranka jis atimdamas vietą automobilyje iš greitų, bei lojalių vairuotojų, kita negailėdamas resursų žmonėms dovanoja nepamirštamą reginį. Tas regionas kuriame vyko ralis, nuo pastarųjų Pasaulį kračiusių problemų nukentėjo itin stipriai. Prarastos gyvybės pasiekė ir pačio A.Adamo šeimą. Tai jis sau ir kitiems prižadėjo, kad kai bus galimybė – jis padarys viską, kad vėl sukeltu šypsenas žmonių akyse. Tą ir padarė. Rally di Alba dalyvių sąraše pradėjo mirgėti Hyundai ženkliukai, prie kurių ohoho kokie vardai ir automobiliai. Specialiai sukurtoje klasėje startavo 4 šios kartos Hyundai i20 WRC automobiliai – už jų vairų WRC čempionas O.Tanak, T.Neuville, P.Loubet ir vietinė žvaigždė L.Pedesoli. Prie Hyundai prisijungė ir 2 Ford Fiesta WRC egzemplioriai su taip pat vietinėmis ralio įžimybėmis. O štai pagrindinėje įskaitoje irgi ne ką menkesnis Hyundai komandos desantas su R5 automobiliais – D.Sordo, C.Breen, O.C. Veiby, J.Huttunen ir G.Munster.

Ir renginys tikrai pavyko, sutraukęs minias žiūrovų ir tikrai įžiebęs šypsenas jų veiduose. Kovos greičio ruožuose buvo bekompromisės. T.Neuville parodė O.Tanak’ui, kad šiam dar teks ilgiau pratintis prie naujo automobilio, o R5 automobilių įskaitoje C.Breen aplenkęs komandos draugus ir kartu konkurentus, užsitikrino geresnius šansus likusiuose WRC etapuose sėdėti ne R5, o WRC automobilyje.

Pasakyk Ačiū ir tapk Ralio savaitės dalimi:

Rezultatai

Nuotrauka – Davide Giaccioli

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x