Trisdešimt antros šių metų savaitės savaitgalį visa Europa virte virė. Tokiu metu turėjęs vykti WRC Suomijos ralis buvo gyvas tik įvairių straipsnių, atsiminimų, įžvalgų ir kitų priemonių pagalba. Bet užtat pietrytinėje Lenkijoje startavo Lenkijos ralio čempionatas, kartu po savo sparnu priimdamas ir Slovakiją. Ten Hyundai auklėtinis J.Huttunen didžiavyriškai laimėjo kovą prieš daugkartinį Lenkijos ir Slovakijos čempioną G.Gzryb. Čekijoje pagaliau rimtą mašiną įsigijęs V.Pech Jun. jau antrą etapą niekam nepaliko vilčių. Legendinio V.Pech su Ford Focus WRC ‘06 nesustabdė nė kita legenda – J.Kopecky. Portugalija jau taip grįžusi į ritmą, garsusis Rali Vinho de Madeira buvo jau trečiasis čempionato etapas. Ir tai tik didžiausi raliai, jau nekalbant apie krūvą mažesnių. Kadangi išsirinkti favoritą labai sunku, keliausime visiškai kitur.
Rallye Eiffel – su Paryžiumi ir Prancūzija turi bendro tik tiek, kad kadaise šį mažą žemės lopinėlį kuriame vyko ralis kontroliavo prancūzai. Tas žemės lopinėlis vadinamas Mauricijumi. Nesigėdykit, net geografijos studijas baigusiam rašytojui teko pasitikslinti šios salos vietą Pasaulio žemėlapyje. Labai smagu, kad ralis kaip koks futbolas, sutinkamas pačiuose įvairiausiuose Pasaulio kampeliuose. Šį per 500 kilometrų į rytus nuo Madagaskaro nutolusi sala turi kuo puikiausią čempionatą. Įprastai sezoną sudaro 5 etapai kurie vyksta nuo pavasario iki vėlyvo rudens, dažniausiai ant asfaltinės dangos. Gamtos grožis ir reljefas atsispindi ir keliuose. Sala maža, raliui tinkamų kelių nėra daug, tad ir atkarpos labai trumpos. Greičio ruožai dažniausiai būna nuo 2 iki 7 kilometrų ilgio ir važiuojami po du, tris kartus tiek į vieną pusę, tiek į kitą. Taigi ralio kilometražas siekia vos 30-50 kilometrų. O Pačių dalyvių susirenka paprastai apie 30 ir beveik visada jie yra vietiniai. Svečių, ši šalis susilaukia labai retai. Logistiškai ten tikrai sunku patekti.
Technika gan spalvinga. Antri metai pirmosiose pozicijose važiuoja Škoda Fabia R5 automobilis, vairuojamas daugkartinio čempiono Rajesh Ramdenee. Nors šiam jau 60 metų, pirštinių šis maisto tiekimo verslą valdantis lenktynininkas dar nekabina. Už jo dažniausiai rikiuojasi BMW, Subaru Impreza, Mitsubishi Lancer Evolution automobiliai. Nemažai įvairiausių modelių Toyota egzempliorių. Gausu ir kitų automobilių, kas ką turi, su tuo ir dalyvauja. Ši šalis turi tokį čempionatą tik dėl Mauricijaus Motor Racing klubo, kuris viską organizuoja ir padeda dalyviams. Ta pati Škoda Fabia R5 į tokią egzotišką šalį atkeliavo irgi su šio klubo pagalba.
Pasakyk Ačiū ir tapk Ralio savaitės dalimi:
Nuotrauka – Rallying in Africa twitter