Kaip visuomet, smagus pokalbis su Vilmantu Padegimu. Šį kartą apie išvyką Latviją, Alūksnės ralį.
-
Lietuvos ralio knyga 202127,00 €
-
„Ralio savaitė” lipdukai5,00 €
Startavai Latvijos ralio sprinto įskaitoje, o ne pagrindinio Latvijos čempionato. Kodėl?
Sprinte startavome nes Edvardas dar neturi licenzijos kuri leistų startuoti pagrindinėse varžybose.
Kas nutiko pirmame ruože ir kodėl nors važiavai toliau, tavęs neįtraukė į rezultatus?
Na, čia išsamiau 🙂 Aplamai savaitę iki ralio nežinojau ar pavyks išvis startuoti Alūksnėje, nes penktadienį, susipažinimo su trasa dieną, aš turėjau rimtą reikalą Kaune. Tai pasiskambinau varžybų vadovui ir gavau leidimą susirašinėti ilgiau nei iki 17.15h. Paskaičiavau, kad jei iš Kauno 10 val. ryto startuoju, apie 15 val. turėčiau būti vietoje. Planas pavyko, aišku su nuotykiais, nes Latvijos policija premiją išrašė už greičio viršijimą. Na ir taip galva buvo prikimšta visokių minčių 🙂
Prie greičio ruožo buvau prieš 15val., kur jau laukė Edvardas. Sėdom, skubėjome susirašinėti, kad spėtumėme iki tamsos. Visgi nespėjome kaip norėjosi, paskutinius 2 ruožus tikrinome beveik tamsoje. Šeštadienį startavome pirmąjį greičio ruožą. Pradžioje ruožo atsargiau, klausiau ką diktuoja Edvardas. Žiūriu, kad viskas gerai, ritmą turime, informacija ateina laiku, galvoju reikia drąsiau 🙂
Nulėkėme daugiau nei puse ruožo, girdžiu į ausines – „kairys 1, tramplynas dešine, 120“. Na, „rankena atsukta“ tramplynas ir… Pusnis. Daug keiksmažodžių iš abiejų. „Sėdim“ 🙂 Tik galvom žemyn Atsisegiau diržus, Edvardui sakau – lipk ko čia kabai Sako – laukiu, gal kas atvers Gerai, kad buvo šimtas bernų, atlėkė ir atvertė mašiną. Apžiūrėjus, kad nieko baisaus nenutikę, nusprendėme važiuoti toliau. Žiūrovai ištempė iš pusnies, atsiradome vėl ant kelio, taigi taip apturėjome „stogą“ Po visko pažiūrėjome vaizdo įrašą ir stenogramą. Mano klaida susirašymo metu. Neužrašėme dešinio posūkio už tramplyno. Reikėjo užrašyti – „Kairys 1, tramplynas ir Dešinys 1, 120“. Užrašėme „Kairys 1, Tramplynas dešine, 120“ Čia pasekmės mano išsiblaškymo, skubėjimo ir t.t. Gavome pamoką, kad taip daryti daugiau negalima. Kas liečia rezultatų nerodymą, tai nežinau. Gal dėl to, kad nesumokėjome mokesčio už Latvijos čempionatą, gal kad pavėlavome į laiko kontrolės punktą 10 minučių, už ką gavome laiko baudos. Neįsivaizduoju, kodėl nebuvome bendruose rezultatuose, bet ir nesukome galvos, nes atvažiavome kaip į treniruotę
Tai jau buvo ketvirtos varžybos ant sniego bei taip pat ketvirtos varžybos su Renault Clio N5. Kaip pats jautiesi po tokios intensyvios žiemos? Kaip patobulėjo tavo vairavimas, pasitikėjimas automobiliu? Ar Clio vis dar atrodo kaip toks pats „kosminis laivas“?
Pats jaučiuosi kol kas gerai, tie 4 raliai buvo su pertraukomis, tad užteko laiko ir pailsėti, ir keliom dienom pamiršti ralį. Viskas gerai kol kas 🙂
Vairavimo patobulėjimas nuo Arkties sustojo, nes šturmanų keitimas tikrai ne į naudą, juolab supratau ką reiškia kai šone sėdi geras šturmanas ir pateikia tau informacija laiku ir tiksliai, tada ir apie vairavimą jau gali galvoti. Šiuo metu apie tai net nėra kada galvoti, nes tikslas susidirbti su Edvardu ir pasitikėti 100% ką jis sako 🙂
Mašina jau nuo pat pradžių pilnai pasitikėjau ir pripratau prie jos. Jau neatrodo, kad kosminis laivas, viskas gerai, bet aišku kad 100% ją išnaudoti man tiesiog neužteks laiko. Pasensiu 🙂
Antros varžybos su Edvardu Gurevičiumi. Kaip jam sekasi susigrąžinti įgūdžius? Kaip apskritai jis atsirado tavo automobilyje?
Su kiekvienu kilometru jis vis užtikrinčiau jaučiasi, pataiko į mūsų tempą. Viskas gerai, progresas yra, nuo to kas buvo Zarasuose ir dabar, skirtumas ženklus. Pora kartų buvome pasitreniruoti, kai kuriose vietose pakeitėme stenogramą. Dabar geriau ir jam, ir man. Kaip pats jis sako – einam aukštyn, o ne žemyn 🙂 Pusėje šio ralio ruožų, kuriuos mes vadiname darbiniais, viskas buvo idealu. Ten kur greitos vietos – dar kartais per daug į priekį paskuba sudiktuoti, bet čia reik dar varžybų, treniruočių ir viskas bus gerai 🙂
Kai sugalvojau važiuoti ralio disciplinoje 2021m., norėjau dzūkiško ekipažo, bet pasikalbinus vieną kitą seniau dalyvavusį šturmaną paaiškėjo, kad vienam verslas, kitam šeima, trečias aplamai sako – tingiu 🙂 Apie Edvardą visai pamiršęs buvau 🙂 Po Otepos, kai nusprendžiau, kad su Tomu daugiau nebevažiuosiu, pradėjau šturmano paiešką ir čia padėjo Ugniaus tėtis Vaidas. Sako – „Gurei“ paskambink (mes taip jis vadinome 🙂 ). Jis kaip ir norėtų. Tai taip susitikome, paplepėjome, sutarėme ir turime dzūkišką ekipažą
Praeitais metais vairavai nemažai skirtingų automobilių, o šįmet tavo matome tik su naujuoju Renault Clio N5. Ką veikia pernykščiai automobiliai?
Na, ketvirtukas Mitsubishi Lancer Evolution turi naują šeimininką Danių Zamara, kurį išvysime su juo sprinto čempionate. M’kutei, padarėme operaciją, prailginome ratų bazę tokia iki gamykliškai originalios. Šiuo metu laukia perdažymo, surinkimo ir keliaus į Vokietiją kurioje lauks naujo savininko 🙂 Toyota Celica stovi namie, parduoti kol kas nenoriu, man ji labai graži Tikra ralio ikona ir šiaip jei turėsiu kaip sakoma „akvatos ir sveikatos“, labai norėčiau sudalyvauti asfaltiniame ralyje. Turiu minčių Lenkijos istorinių automobilių ralyje su ja startuoti.
Jau spėjai pamatyti suomišką, estišką bei latvišką ralio virtuvę. Kur tau labiausiai patiko? Kuo kaimyninės ralio tradicijos skiriasi nuo mūsiškių?
Na kaip ir anksčiau esu minėjęs, didžiausią įspūdį paliko Suomija 🙂 Latvija panaši į mūsų šalį. Estija tai… per daug ten jie kabinasi prie smulkmenų. Otepoje buvo mums reikalų, nes netiko mano sportinės kojinės dėl to, kad ant vienos kojinės buvo homologacija nukritus, o šturmano kelnėse rado mažą skylutę. Tai teko man ieškoti kojinių, o šturmanui kelnių. Aišku radom, bet tokios smulkmenos kartais suerzina 🙂
-
Lietuvos ralio knyga 202127,00 €
-
„Ralio savaitė” lipdukai5,00 €