Pokalbis su Roku Steponavičiumi apie Rally Alūksne 🙂
-
2025m. Lietuvos Ralio sieninis kalendorius17,00 €
-
Lietuvos ralio knyga 202127,00 €
-
„Ralio savaitė” lipdukai5,00 €
Trečias ralis ant sniego. Kaip jauteisi prieš startą? Kaip apskritai varžybos tau praėjo?
Taip, trečias ralis su šia technika ant sniego, buvau visiškai ramus. Varžybos praėjo be nesklandumų, automobilis dirbo be priekaištų – viskas buvo puiku. Alūksnėje žiema buvo nereali – tiek sniego, tiesiog WOW. Buvo galima net remtis į pusnis.
Otepos ralio metu esi minėjęs, jog kartais automobilio galas neprognozuojamai pabėga. Ar pavyko šią problemą išspręsti?
Šiek tiek pakeičiau automobilio nustatymus ir pakoregavau savo vairavimo stilių. Viskas juda į tinkamą pusę. Pasitikėjimas automobiliu atsiranda.
Šeštas laikas priešpaskutiniame greičio ruože, bei tai buvo vienintelė atkarpa kurioje abu kartus palindai po 2s/km atsilikimo nuo lyderio žyma. Patiko ruožas? 🙂
Ruožas niekuo nebuvo išskirtinis ar parankesnis, tiesiog pabandžiau pavažiuoti greičiau ir pasižiūrėti kaip mums reikalai dėliosis klasėje. Nerizikavau, viską dariau su protu ir stengiausi būti kuo tikslesnis. Rezervo dar yra 😉
Atsisėdai į visiškai kitos filosofijos automobilį, pakeitei šturmaną ir tris etapus važiavai ant turbūt kiek primirštos sniego / ledo dangos. Viską finišavai, o ir rezultatai gėdos nedaro. Iš kur toks stabilumas?
Man nereikia niekam nieko įrodyti ar pasirodyti, esu „užprogramavęs” savo galvą taip, kad iki Lietuvos ralio čempionato kaupiu testinius kilometrus varžybose ir pažindinuosi su automobiliu. Esu pakankamai subrendęs, kad galėčiau valdyti savo tempą ir žinau, kas yra saugus važiavimas, o kas yra kova dėl sekundžių.
Kad ir negausioje LARC1 klasėje, kova dėl pozicijų vyko iki pat paskutinių raudonų finišo ženklų. Ar bandei lenktyniauti su Elviu Hermaniu? Ir gal žinai kuo patobulinti LARC1 klasės Škoda Fabia R5 automobiliai?
Kaip ir minėjau, visi žiemos raliai man kaip testai, nekovojau aš su niekuo iki paskutinio serviso. Pasižiūrėjome rezultatus ir nusprendėme pavažiuoti greičiau. Paskutiniame greičio ruože padariau klaidą stabdyme prieš aštrų posūkį, nulėkiau tiesiai ir kova ties tuo baigėsi… Nenusiminėm 🙂
Mano žiniomis LARC1 Škoda Fabia R5 yra automobilis su didesniu restriktoriumi.
Pravažiavai jau šiokį tokį kiekį sportinių kilometrų su Ford Fiesta N5. Kaip tavo požiūris į šį automobilį pasikeitė nuo pirmųjų kilometrų iki dabar, kai jau trys finišuoti raliai už nugaros?
Automobiliu nenusivyliau, jis yra tikrai labai gerai valdomas. Nuomonė nuo pirmų kilometrų Automoto parke buvo gera, o pravažiavus daugiau – matau automobilyje potencialą. Ne viskas galioje – tai puikus automobilis nacionaliniame čempionate dėl savo išlaikymo kaštų ir neblogo greičio, o ir žiūrovams manau jie patrauklesni.
-
2025m. Lietuvos Ralio sieninis kalendorius17,00 €
-
Lietuvos ralio knyga 202127,00 €
-
„Ralio savaitė” lipdukai5,00 €
Nuotraukos – Raimonds Volonts, Motors & Sports, Fotodarius.lt