Pokalbis su Vladu Jurkevičiumi apie Saaremos ralį, kuris deja pasibaigė ne itin sėkmingai
-
Lietuvos ralio knyga 202127,00 €
Saaremos ralyje po truputį daugėja asfalto. Kaip tai keičia patį ralį ir jo atmosferą? Ar dalyviai sunerimę dėl asfaltizacijos?
Manau, kad ne. Estijos greičiausi lenktynininkai namažai važiuoja WRC ir ERC asfaltinių etapų, tai tie keliolika asfaltinių kilometrų Saaremoje jų negąsdina.
Šįmet saloje susirinko visa Estijos ralio grietinėlė. Ar serviso zonoje jautėsi išaugusi konkurencija? Kaip patį veikė tokie varžovai?
Jau po pirmo greičio pasimatė, kad 3 tos grietinėlės lenktynininkai bus nepavejami – Kaur, Torn ir Virves. Tai iškart supratome, kad kovosime su likusiais varžovais, kurie buvo arčiau mūsų greičio – Linemae, Koik ir Jeets. Šiaip mums emocijos Estijoje tikrai labai geros visada būna ir su visais minėtais lenktynininkais labai gerai sutariame. Iš šono žiūrint atrodo, kad jie tarpusavyje irgi puikiai sutaria ir ta konkurencija grynai sportinė ir visiems smagu varžytis 😊 Visi jauni, išsilavinę, tikrai smagu būti tarp tokių lenktynininkų.
Tiek Utenoje, tiek Saremoje sukibimas pakankamai stipriai keitėsi. Kaip greičio ruožo metu vertini sukibimo būklę? Vaizdiškai skenuoji kelią, stenogramoje pasirašai kažką ar kaip?
Susirašymo metu pasižiūrime kokių tikimės orų tuo metu kai vyks ruožas – aišku tai nebūna labai tikslu – ir jei jau susirašymo metu matome balas ar slidžias vietas ir tikimės lietaus ir ralio metu –pasižymime tokias slidžias vietas. Bet tikrai labai daug tenka improvizuoti ir varžybų metu – labai svarbu pajausti tą sukibimą per pirmus kelis posūkius ir tada ir toliau tikiesi jo panašaus visame likusiame greičio ruože.
Du sezonai su Škoda Fabia Rally2 Evo su kuria matei ir šilto ir šalto. Ar jau pilnai supranti ir jauti automobilį?
Manau, kad jaučiu neblogai, bet tikrai nepasakyčiau, kad išnaudoju visas jo galimybęs. Ką tikrai jaučiu, tai kad lankai labai tvirti 😀
Itin aukštame lygyje greitį ir stabilumą lemią dažnai itin smulkios bei svarbios detalės. Kokios jos? Kokių Tau pačiam trūksta norint lipti ant aukščiausio podiumo laiptelio?
Pagrindiniai dalykai yra turbūt pasitikėjimas stenograma, automobiliu ir kelio sukibimu. Turbūt labiausiai trūksta to trečio elemento. Rally2 Škoda elgiasi tikrai labai prognozuojamai, stenograma irgi pasitikiu. Šiemet kažkaip neproporcingai daug teko važiuoti ant šlapios dangos, todėl pasitikėjimo sukibimu esant šlapiai dangai vis dar trūksta, bet ties tuo dirbu.
Ko galime tikėtis iš Jūsų ekipažo kitąmet?
Daug apie kitą sezoną dar negalvojau, bet turbūt važiuosime šiek tiek mažiau ralių ir bandysime geriau pasiruošti būtent jiems. Tiek ralių kiek važiavau 2021 ir 2022 sunkiai pavyksta gerai pasiruošti ir tai suderintu su intensyviu gyvenimu kitose srityse. Jaučiu, kad 2022 trūko laiko ir dėmesio geriau pasiruošti visiems raliams, todėl tą bandysiu keisti ateinančiame sezone.
-
Lietuvos ralio knyga 202127,00 €
Nuotraukos – Indrek Allik, Allan Mehik, Rallyemotions.lv, Raimonds Volonts, Marleen Maask, 4rati.lv