Rally Mionica ’19

Kiekviena šalis turi tam tikrų technikos prieskonių savo ralio čempionatuose. Vienur susirenka kelios dešimtys R5 automobilių, kitur – senesnė ir jaunesnė WRC techhnika maišosi tarp tų pačių R5, trečiur dar kitokių niuansų pilna. 2012 Didžiosios Britanijos čempionatas perėjo prie priekiu varomų automobilių formato, bet neilgam. 2016 salyno kelius jau skrodė R5 technika. Vis dėlto yra dar vienas čempionatas kuriame karaliauja priekiu varomi automobiliai. Jeigu D.Britanijos atvejis buvo labiau eksperimentinis ir marketinginis, tai Serbijoje tai vyksta tikrai ne iš gero gyvenimo.

Paskutinį kartą, kai Serbijos ralio čempionas vairavo keturiais ratais varomą automobilį, kalendoriai rodė 2014 metus. Tai buvo Subaru Impreza N11 vairuojama.. Italo. Gianluca Rocco visą savo ralio karjerą praleido Serbijoje, o jam šturmanavo serbas Jovan Isailovič. Štai 2018 metais čempionų taurę kėlė Luka Kotorčevič su jau retai kur matomu mažyliu Peugeot 106. O šiaip dėl pergalės pagrinde kovoja Renault Clio R3 ar paprastesni modeliai, Peugeot 206 ir t.t. Išimtis yra Serbijos ralis. Šis garsiausias Serbijos etapas yra keletos to regiono čempionatų kalendoriuose, tad į jį susirenka nemažas kontingentas svečių iš Bosnijos, Vengrijos ar Bulgarijos su rimtesne technika. 2010 metais ralį aplankė net pats Miko Hirvonen su Ford Focus WRC ir laimėjo jį aplenkdamas artimiausią varžovą aštuoniomis minutėmis.

Serbijos čempionato kalendorius yra viena iš priežasčių, kodėl šis čempionatas verčiasi pakankamai sunkiai. Vidinių priežasčių aš deja nežinau, bet etapų skaičiaus nepastovumas, ralio datų nukėlinėjimai, organizatorių ne iki galo padaromas darbas, dėl kurio etapai išvis neįvyksta stabilumo tikrai neprideda. Rally Mionica metu, dėl automobilių registracijos problemų, dalis dalyvių rizikavo dalyvaudami renginyje ir panašu, kad tokie dalykai gresia tolimesnėje sezono stadijoje.

O pastarasias varžybas laimėjo keturis kart Serbijos čempionas – Vladica Rabrenovič vairuojantis Renault Clio R3. Visus 9 ruožus ir 70 kilometrų vidurinės Serbijos asfalto keliais vyko kova tarp jo ir dar dviejų tėvynainių su Peugeot 208 R2 ir Renault Clio Ragnoti automobiliais, o finale – pirmą ir antrą vietą skyrė vos trejetą sekundžių. Beje šis ralis pirmą kart pateko į centrinės Europos Ralio čempionato kalendorių. Tad nors šiek tiek pozityvo.

Pasakyk Ačiū ir tapk Ralio savaitės dalimi:

Rezultatai

0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x