Kisvaszar Rally 3 ’20

Po ilgo ir stingdančio periodo, kai autosportui teko persikelti į virtualią erdvę, pagaliau po truputį ateina savotiškas pavasaris. Pirmieji žiedai – įvairūs komandų ir bendrai suorganizuoti testai skirti tam, kad benzinas vėl tekėtų automobilių ir benzingalvių gyslomis. Dar kelioms savaičių praėjus – pradėti organizuoti ir pirmieji nedidelės apimties renginiai. Po truputį viskas bando grįžti į senas vėžes, kurios praėjusių mėnesių konteksto kaip reikiant išmaltos.

Pietų Vengrijoje, vienas iš tūkstančių panašių vietos keliukų tarp Kisvaszar ir Alsomocsolad miestelių susilaukė itin didelio dėmesio. Siauras, dažniausiai mišku besidriekiantis asfalto ruožas, su dažnai kertamais posūkiais. Beveik aštuonių kilometrų atkarpą, tris kartus į vieną ir du kartus į kitą pusę teriojo beveik 60 sportinių automobilių. Kaip ir daugelis renginių, šis buvo nukeltas iš Balandžio pradžios į Birželio vidurį. Jei ne visa pandemijos istorija, šis mini-ralis turbūt nebūtų ypatingas. Įprastai trečios kategorijos etapai Vengrijoje susilaukia viso pulko Lada VAZ automobilių ir panašaus pajėgumo, ne pirmą dešimtį metų skaičiuojančių Honda, Suzuki ar Toyota egzempliorių. Žinoma pasitaiko ir svečių su kur kas rimtesne ir modernesne technika. Bet šį kartą šis mažas vietinės reikšmės renginys sutraukė visą Vengrijos ralio grietinėlę. Startavo čia ir daugkartiniai šalies čempionai, garsūs svečiai iš kitų kraštų – lenkas G.Grzyb ir austras N. Mayr – Melnhof. Viso – 15 R5 klasės automobilių. Kai kurie pagrindinio Vengrijos čempionato etapai tiek stiprių dalyvių nesulaukia, o čia – prašom. Visi norėjo normaliomis sąlygomis pasitreniruoti prieš greit prasidėsiantį pagrindinį čempionatą. O treniruoti buvo ką – kas atsinaujino ar visiškai pakeitė techniką, kas šturmaną ar net visą komandą. Žinoma toks kontingentas sutraukė ir minias žmonių. O ir žiūrėti buvo į ką, nes po truputį sportininkai įsidrąsino, o vietų klaidoms buvo.

Taigi tą trumpą atkarpėlę, lyg jaunikis pas savo pačią, 5 kartus greičiausiai sulakstė Adam Velencze su Škoda Fabia R5. Jam padėjo naujas daug ko matęs šturmanas Tamas Szoke. Džiugu, kad Lados tuose kraštuose vaikomos taip pat pagirtinai, kaip ir pas mus tą darė D. Čiutelė. Pirmasis žigulys finišavo 21, už savęs palikęs daugelį šio amžiaus technikos. Pačiame gale – dar įdomesni egzemplioriai. Vis dar galima išvysti “plastikinius” Trabant P601 automobilius, kurie pasižymi itin geromis vertimosi savybėmis.

Pasakyk Ačiū ir tapk Ralio savaitės dalimi:

Rezultatai

Nuotrauka – Gulf Racing Hungary FB

0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x