Test Rally Sosnova ’20

Nors jau pradėjo plaukti pirmosios oficialių čempionatų bangos, dar šiek tiek paliesime testus. Prieš keletą savaičių visa Čekijos ralio grietinėlė susirinko į šiaurinę Čekijos dalį, kur įsikūrusi Sosnovos trasa. Ji naudojama labai plačiai – ralis, ralis-krosas, driftas ir kitos disciplinos sutelpa ten. Ja zuja ir žaidžiantys Richard Burns Rally. Žaidime yra netgi dvi šios trasos versijos. O žmonės ten rinkosi, nes jau ne už kalnų šalies ralio čempionato startas. Tad buvo pats tas pramankštinti raumenis ir metalą, kad Bohemijos ralyje būtų galima spausti nuo pirmų kilometrų.

Dalyvių susirinko optimalus skaičius testams – 22 ekipažai. Nors kiekis lyg ir nėra didelis, bet užtat kokia kokybė! Visi greičiausi Čekijos lenktynininkai su R5 technika kaip J.Černy, J.Kopecky ar V.Štajf. Vienas Porsche 997 GT3 ir keletas silpnesnių dviašių. Nulinuko vaidmenį atliko šalies ralio legenda – M.Prokop su Ford Fiesta WRC. Bet tai nebuvo vienintelis WRC automobilis. O tą kitą ir jį vairuojantį ekipažą mes šiek tiek plačiau apžvelgsime. Pirmą apie automobilį. Ford Focus WRC 2006 – vienas iš nedaugelio egzempliorių, kuris dar renka dulkes greičio ruožuose, o ne garažuose bei muziejuose. Iš 33 pagamintų šios generacijos Focus’ų, aštuonis dar galima sutikti važiuojančius. Vieni daugiau laksto, kiti mažiau. Šis egzempliorius matęs gyvenimo ir buvo bei yra naudojamas intensyviai. Iš pradžių jį vaikė M.Hirvonen, J.M. Latvalla, A.Mikkelsen. Tada automobilis 6 metus nusėdo Italijoje, kol atvyko į Čekiją. Nuo 2015 Čekijos ralio žiūrovai galėjo mėgautis šiuo M-Sport kūriniu iki šių dienų, o jį vairavo Jahn Dohnal. Pastarasis su Focus’u laimėjo vieną ralį ir Čekijos čempionate du kartus užėmė ketvirtą vietą. Ir štai nuo 2020 automobilis pateko į kitas rankas, bet liks Čekijoje. O buvęs savininkas šį sezoną persės į stipriai kitokį, bet taip pat seną ir puikią istoriją turintį – Renault Clio S1600.

Džiugu, kad ši Focus WRC pateko į savęs vertas rankas – Vaclav Pech jaunesnysis nuo šiol džiugins žiūrovus šiuo keturiolikos metų antikvaru. Net visiškai nesidomintys Čekijos raliu žmonės, dažniausiai yra girdėję šią pavardę ar bent jau matę Euro Oil reklama išdabintus automobilius, kurių per tiek metų buvo pačių įvairiausių. Ir nieko keisto, jau 24 metus V.Pech laksto Čekijos ir Europos keliais. Per tą ketvirtį amžiaus šis čekas 7 kartus tapo Čekijos, 3 kartus Slovakijos čempionu, kadaise Europos ralio čempionate užėmė trečią vietą. Bohemijos ralis bus 256 startas jo karjeroje. Kaip jis pats save apibūdina – žmogus jis paprastas. Darbo dienomis po 16 valandų triūsia metalų antikorozinio apdirbimo versle, o savaitgaliai užimti raliu bei kitai hobiais. Lenktynės – jo svajonė, kurią jis sėkmingai įgyvendina iki šiol. Ir taip jau nuo 1998 metų, kai suradus rėmėjus buvo pradėta važiuoti pilnus sezonus, nors tėvai nebuvo labai patenkinti. Kitą vertus – Vaclavo bendravardis tėtis pats 25 metus lenktyniavo ir dar 2019 buvo “išbėgęs į aikštelę”. Dar esminis momentas šioje karjeroje, tai vaikystės draugas, nuo pirmų startų sėdintis šalia – Petr Uhel. Kur Vaclav Pech – ten ir jo draugas, visus tuos 24 metus. Per juos šis ekipažas vairavo Toyota Corola WRC, Ford Focus WRC, Škoda Fabia WRC, Mitsubishi Lancer Evo IX, Mini Cooper S2000 1.6T, Porsche 997 GT3, o pastaraisiais metais sekė madas ir lakstė su Ford Fiesta R5. Kitaip tariant – rimtam vyrui, rimta technika. O toks ekipažas turi ir rimtą fanų bazę, kuri aktyvi iki šiol.

Pasakyk Ačiū ir tapk Ralio savaitės dalimi:

Rezultatai

Nuotrauka – Stanislav Hadik

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x