Cbet Rally Rokiškis dalyvių sąrašo įdomybės

Cbet rally rokiškis

Apžvelgiame įdomesnius Cbet Rally Rokiškis dalyvių sąrašo kampus 🙂

Autoriai – Vilius Šaltenis, Ignas Augustonis


Kiekvienas įrašas reikalauja ne vienos valandos darbo prie jo, tad jeigu Jums Ralio savaitėje pateiktas unikalus turinys yra Jums naudingas ar prasmingas, palaikykite šio projekto gyvavimą 🙂




Prieš kiekvieną etapą yra šioks toks nerimas, kad šios rubrikos neprireiks, nes ilgainiui neliks apie ką rašyti, o kartotis – nėra prasmės. Tačiau kažkaip Lietuvos automobilių ralio čempionato etapai sugeba užsipildyti vardais bei pavardėmis, kurias tikrai verta pagvildenti kiek giliau. Tikimės, kad ši tendencija išliks iki pat sezono galo 🙂


Deividas Gezevičius

Deividą Gezevičių pastaruoju metu buvo galima išvysti beveik visur, kur vyksta kažkokie ralio renginiai. Ir tik vieninteliame priešsezoniniame Visagino ralyje Deividas sėdėjo už vairo. Visur kitur – testuose, raliuose ar kituose ralistų susibūrimuose jis tiesiog viską stebėjo iš šalies ir atsakinėjo į vieną, turbūt mažumėlę įgrisusį klausimą – “Tai kada su Fiesta išvažiuosi?”

Tai visų laimei, tas laikas pagaliau atėjo. Vakarais, savaitgaliais, o galbūt ir naktimis nuo nulio gamintas Ford Fiesta N5 automobilis pagaliau išvažiuos į greičio ruožus, o tuo pačiu Deividui tai bus ilgai lauktas svajonės išsipildymas. Kaip minėjo pats Deivis, visa tai tikrai neįvyktų be begalinės artimųjų bei Martyno Samsono komandos pagalbos. Kai labai labai nori, viskas įmanoma 🙂

Deivido automobilis po truputį įgauna galutinį vaizdą
Deivido automobilis po truputį įgauna galutinį vaizdą

Adrian Rzeznik reabilitacija

Ko gero, bene daugiausiai pasiruošimo darbų turėjo šio jaunojo Lenkijos ralio talento kolektyvas. Po patirtos skaudžios avarijos Lazdijuose komandai iškilo pagrindinis galvosūkis dėl suniokoto automobilio būklės ir remonto. Nors ir iš pirmojo įspūdžio automobilis atrodė pakankamai suniokotas, tačiau svarbiausia, jog pavyko išsaugoti kėbulą, nes saugos elementų konstrukcija išliko sveika. Taigi, per 3 savaites kaimynams iš Lenkijos pilnai pavyko atkelti nuosavą Ford Fiesta Rally3, tad Rokiškyje juos tikrai išvysime 🙂

Taip pat, kelių savaičių pertrauka Adrianui ir aplink jį supančiam kolektyvui buvo puiki proga pagalvoti apie tolimesnius karjeros žingsnius. Buvo priimtas sprendimas pakeisti techniką aptarnaujančią komandą – nuo šiol automobiliu rūpinsis didesnę patirtį su Rally3 technikos priežiūra turinti Grabowski Motorsport komanda. Be to, prie komandos jungiasi ir inžinierius, kuris pilotui padės surasti labiausiai tinkamus automobilio nustatymus.

Bus be galo įdomu sekti kaip vis daugiau dėmesio susilaukiančiam Adrian Rzeźnik seksis reabilituoti savo įspūdingą greitį ir pasitikėjimą po Lazdijų nesėkmės. Verta prisiminti, jog artėjantis 15 unikalių greičio ruožų iššūkis bus vos ketvirtasis šešiolikmečio karjeroje 🙂

Lazdijuose šis automobilis buvo nevaikiškai "suvoliotas"
Lazdijuose šis automobilis buvo nevaikiškai “suvoliotas”

GAZ’elkų desantas

Tradiciškai Rokiškio ralis pritraukia ir GAZ technikos vadeliotojus. Vienais metais jų buvo daugiau, kitais mažiau, tačiau smagu matyti, jog ir toliau organizatoriai nenutrūkstamai išlaiko 7 metus trunkančią tradiciją. Šių metų ralyje galėsime išvysti 4 specialiai ralio disciplinai paruoštus GAZ sunkvežimius, kurie išskirtinai lenktyniauja tik Estijos čempionate ir Rokiškio apylinkėse. Trys GAZ 51 egzemplioriai atkeliauja iš Estijos – juos vairuos pirmą kartą į mūsų šalį atvažiuojantys Illimar Hirsnik, Kaspar Kaldjärv bei daugkartinis GAZ įskaitos Estijoje prizininkas Rainer Tuberik, kuris pas mus jau yra viešėjęs ne kartą. Penktą kartą iš eilės atvažiuos ir „braliukas“ latvis Māris Dzērvesu kiek labiau standartiniu, sunkesniu ir ne tokiu greitesniu GAZ 53A. Bet kokiu atveju, šis ralio fenomenas bus vienas iš labai rimtų argumentų kodėl visiems žiūrovams vertėtų sulaukti viso pravažiuojančio sportinio kanalo.

Illimar Hirsnik
Illimar Hirsnik

Kaspar Kaldjärv

Kaspar Kaldjärv
Rainer Tuberik

Māris Dzērve
Māris Dzērve

Vilmantas Padegimas

Vilmantą šiais metais Renault Clio N5 automobilyje įpratome matyti ne tik mes, bet ir daugelis kaimyninių šalių ralio fanų. Startas prieš pora savaičių vykusiame Ukmergės ralyje Vilmantui buvo dešimtas su nauja technika. Deja dzūkui varžybos pasibaigė paskutiniame greičio ruože, o Renault Clio N5 buvo gerokai apgadintas. Visgi Vilmantas be automobilių sporto išbūti negali, tad Rokiškio ralyje sės į savo senąją, istorinės klasės Toyota Celica.

Vilmantas Rokiškyje sugrįš prie Historic klasės technikos

Jungnickel šeimyna

Ši teksto dalis yra susijusi su 3 žmonėmis arba 2 ekipažais. Visų pirma, svarbu paminėti, jog į Rokiškį ir vėl atvažiuoja etatinis šio ralio svečias – Dovilo Čiutelės kolega Conrad Rüdiger iš Vokietijos. Vokiečio, kuris tradiciškai vairuos Lada VFTS, dešinėje sėdės jau ne pirmą kartą čia viešintis šturmanas Aaron Jungnickel. Būtent šis pilietis šiemet nusprendė pasikviesti savo jaunesnį brolį ir tėtį, kurie debiutuos Rokiškio apylinkėse. Šeimyninis Arwed ir Henrik duetas nėra naujas ralio trasoje. Vokiečiai jau porą metų dalyvauja įvairiose vietinėse varžybose, įskaitant ir mums puikiai žinomą Lausitz ralį, vykstantį ant žvyrinės dangos. Startas Rokiškyje šeimyniniam ekipažui bus pirmasis už gimtosios šalies sienų. Už BMW 318 iS E36 vairo sės 21-erių Arwed, o šalia jo 55-erių tėtis Henrik. Bus įdomu stebėti kaip šiam svečių tandemui seksis perprasti lietuviškų žvyrkelių ypatumus.

Conrad Rüdiger retai praleidžia progą apsilankyti Lietuvoje
Conrad Rüdiger retai praleidžia progą apsilankyti Lietuvoje

Arwed Jungnickel žvyras tikrai nėra svetimas

Rally Estonia (ne)absolventai

Turbūt daugelis jūsų sekėte visai šalimai vykusį Pasaulio ralio čempionato etapą Estijoje. Pagal socialinių tinklų aktyvumą – nemažai jūsų ten ir apsilankėte. Ateinantį savaitgalį turėsime žmonių, kurie netgi ten ir dalyvavo – Emils Blūms, Sander Parn bei Pranko Korgesaar. Tiesa ši trijulė WRC keliais važiavo tik penktadienį, nes būtent penktadienį kartu su WRC varžybomis vyko ir Estijos ralio čempionato varžybos. Geriausiai sekėsi latviui Emils Blūms, kuris finišavo septintoje vietoje bendroje įskaitoje. Sander Parn tai buvo pirmas startas po 6 metų pertraukos, nes pastaruoju metu jis užima trenerio bei šturmano pareigas. Būtent tokiu tikslu jis sėdės šalia penkiolikmečio turko Can Alakoc šį savaitgalį. Jaunasis estas Pranko Koregesaar namų ralyje sugedo dar antrame greičio ruože.

Emiliui itin įtemptas metas - praeitas savaitgalis Estijoje, šis Lietuvoje, o kitas - Rally Cesis Lativjoje
Emiliui itin įtemptas metas – praeitas savaitgalis Estijoje, šis Lietuvoje, o kitas – Rally Cesis Lativjoje

Po 6 metų pertraukos, Sander Parn vėl sugrįžo į greičio ruožus kaip vairuotojas
Po 6 metų pertraukos, Sander Parn vėl sugrįžo į greičio ruožus kaip vairuotojas

Gausėjančios estų pajėgos

Labai smagu matyti, kad žinia apie lietuvišką ralį pasiekia ir kaimynus estus. O kai kurie iš jų net ir nusprendžia atvažiuoti iki mūsų. Taip šį kartą nutiko ne tik su GAZ’elkų vadeliotojais, bet ir BMW techniką pilotuojančiais dalyviais. Į „Rokiškio pragarą“ kaupti patirties atvažiuoja Rasmus Arras, Timmo Kroonmäe bei Markus Tammoja.

Šioje trijulėje mažiausiai ralio patirties turi Rasmus Arras ir Timmo Kroonmäe, kurie tik šiemet pradėjo dalyvauti nacionaliniame čempionate. Šį savaitgalį jie startuos su BMW E46 Compact. Tuo tarpu, Markus Tammoja dalyvauja namuose nuo praėjusių metų – jo sąskaitoje 10 startų. BMW E36 pilotuojantis estas 2023 m. žiemos sezone demonstravo pagirtiną tempą, užėmė prizines vietas EMV6 įskaitoje. Visgi, pavasarį vykusiame Raplos ralyje patyrė pirmąjį incidentą, kurio neigiamos pasekmės buvo matomos ką tik vykusio Rally Estonia nacionalinio etapo rezultatų lentelėse.

Visi šie kaimynai iš Estijos važiuos tik ralio bendroje įskaitoje ir nerinks taškų LARČ įskaitose.

Markus Tammoja

Timmo Kroonmäe

Rasmus Arras

Aras Kalėda

Manau ne tik Ralio savaitės redakcija Lietuvos greičio ruožuose pasigenda BMW mandarino/apelsino bei garsiojo “būrelio”, kurių nepastebėti buvo tiesiog neįmanoma. Taip jau yra, kad Aras su Arvydu į Lietuviškus greičio ruožus nebevažiuoja, tačiau sūnus visgi be ralio negali ir šiemet sėdasi, kad ir ne prie vairo, bet bent prie sąsiuvinio. Aras Visagino bei Vecpilio raliuose šturmano pareigas atliko vis dažniau ralyje pasirodančiam Gediminui Ivanauskui. Rokiškyje Aras sės šalia vieno greičiausių Lietuvos 2WD vairuotojų – Justo Simaškos, kuris vairuos BMW Cup taisyklėms ruoštą BMW 328.

Aras Kalėda kartu su Gediminu Ivanausku prieš Visagino ralio startą
Aras Kalėda kartu su Gediminu Ivanausku prieš Visagino ralio startą

Aras šį savaitgalį sės į šį, puikiai pačiam pažįstamos BMW Cup klasės automobilį
Aras šį savaitgalį sės į šį, puikiai pačiam pažįstamos BMW Cup klasės automobilį

Tadas Pupeikis

Dar vienas sugrįžimas. Tadą Pupeikį paskutinį kartą matėme 2021 sezone, kur jis kovėsi BMW Cup fronte, o sezono gale sėdo į “Nordis” komandos Mitsubishi Lancer Evolution IX. Vėliau įvyko nelaimė ir Tadą buvo galima išvysti su gipsu, o Lancer ilgaainiui perėjo į Tomo Žekonio rankas. Ir štai įpusėjus 2023m sezonui, vėl galime išvysti Tado vardą startiniame Rokiškio sąraše. Tiesa, šį kartą jis važiuos tik kaip “nulinukas” su BMW automobiliu. Tikimės, jog Tadas sugrįš ir į pagrindinę įskaitą.

Daug žadėjęs, Tado Pupeikio pasirodymas 2021m. Aukštaitiojs ralyje
Daug žadėjęs, Tado Pupeikio pasirodymas 2021m. Aukštaitiojs ralyje

Ralio informacija

Rally Freaks

🌎 Penktadienio žemėlapis

🌎 Šeštadienio žemėlapis

🎥 Greičio ruožų apžvalga


Kiekvienas įrašas reikalauja ne vienos valandos darbo prie jo, tad jeigu Jums Ralio savaitėje pateiktas unikalus turinys yra Jums naudingas ar prasmingas, palaikykite šio projekto gyvavimą 🙂



0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x