G.Chocka / V.Čeledinas – Rally Cesis ’23

Gediminas Chocka Rally Cesis

2023m. Cesio ralyje pasirodė tik vienas lietuvių ekipažas – Gedimino Chockos bei Viliaus Čeledino. Kalbiname juos apie šią išvyką 🙂

Kiekvienas įrašas reikalauja ne vienos valandos darbo prie jo, tad jeigu Jums Ralio savaitėje pateiktas unikalus turinys yra Jums naudingas ar prasmingas, palaikykite šio projekto gyvavimą 🙂




Laimingas Gedimino bei Viliaus ekipažas
Laimingas Gedimino bei Viliaus ekipažas 🙂

Jūsų ekipažo nematėme nuo praeitų metų Elektrėnų, kur patyrėte avariją. Kodėl taip ilgai truko sugrįžimas į greičio ruožus?

Reikėjo susigrąžinti motyvaciją ir susidėlioti mintis. Pailsėję įsitikinom, kad be ralio gventi sunku, todėl nusprendėm nesiversdami per galvą ramiai pasiruošti ir startuoti. Komandos šturmanas turėjo planų su enduro motociklu, o ralio varžybos persiklojo datomis. Planavom buvo startuoti Rokiškyje, bet kai pamatėm kilometrus ir kiek reikės greičio ruožų susirašyti, planą pakoregavome į Cesis Rally. Visad įdomu pabandyt nauja.

G.Chocka / V.Čeledinas - BMW 325 Ti Compact E46
G.Chocka / V.Čeledinas – BMW 325 Ti Compact E46

Pasakokite apie išvyką į Cesį? Koks Jums buvo šis savaitgalis?

Jei trumpai, tai labai smagus ralis. Trečiadienį išsiruošėm ir išvykom. Administracinė ir techninė komisijos išvakrėse – tad labai greitai viską susitvarkėm. Penktadienį ryte susirašėm visus 8 greičio ruožus (kadangi kartojosi, tai viso labo 4 GR, visa distancija GR 93,8km.) Devintą pradėjome, o antrą jau buvome susirašę. Visi greičio ruožai gana ilgi 7.9-14.8km.  18:40 startavom – vakare du ruožai po 14,8km. Smagiai prasilėkėme ir į servisą, kuris leidžiamas per naktį. 23:00 buvome savo namelyje kalnų papėdėje. Šeštadienį startavom gerai pailsėję, nes startas tik 10:40. Spėjom ir papusryčiaut, ir išsimiegot niekur neskubant ir nestresuojant. Šeštadienį varžybos sudėliotos po tris greičio ruožuos, kurie arti vienas kito, tik grįžimas į serviso parką po 65km. Kelionė iki serviso prailgo, bet leido pasigrožėti gamta ir pasimėgauti Latvijos keliais. Finišavom 18 valandą ir po valandos jau judėjom Vilniaus link. Visa kelionė rami be didelių persistengimų ar streso, visur spėjama ramiai, ruožai ilgi, tai tikrai įdomu važiuoti, kadangi nereikia ilgai laukti, nespėji pavargst, neperkaisti.

G.Chocka / V.Čeledinas – BMW 325 Ti Compact E46

Pirma oficiali išvyka į užsienį. Ar sunku adaptuotis, kad ir labai artimoje, bet visgi kitoje šalyje?

Pirmosios oficialios varžybos užsienyje, todėl iš pradžių buvo neramu, bet nuvykus į vietą  administracinės komisijos metu mus labai nustebino, kad su mumis kalba laužyta Lietuvių kalba.

Cesio ralio apdovanojimai

Kaip skiriasi latviški ralio organizaciniai ypatumai nuo lietuviškų?

Labai nustebino, kad visi teisėjai prie GR turi skėčius ir po jais ramiai laukia starto. Šalia LK stovi lauko tualetai, nereikia bėgioti po krūmus. Labai svetingai buvom priimti, o laikas planuojamas labai gerai. Niekur neteko ilgai stovėti, laukti – labai gerai viskas sustyguota. Net ir grįžtant į serviso parką automobilis yra nuplaunamas (Plovimo eilė nustatoma pagal starto tvarką sekcijoje, tai nėra net kur skubėti).

Iškilminga bei įspūdinga ralio atidarymo ceremonija
Iškilminga bei įspūdinga ralio atidarymo ceremonija

Kokie keliai tvyro Cesio regione? Kokį įspūdi jie paliko jums?

Keliai labai smagūs, vingiuoti ir techniški. Gruntas kietesnis nei Lietuvoje, tačiau daug vietų, kur išslydus ralis tikrai baigtųsi, tad reikia daug atidumo susirašinėjant.

G.Chocka / V.Čeledinas - BMW 325 Ti Compact E46
G.Chocka / V.Čeledinas – BMW 325 Ti Compact E46

Kokie planai šiems metams? Ar dar planuojate išvažiuoti į užsienį?

Artimiausias planas Elektrėnai, ir labai rimtai mastome Utenos ralį išmainyti į Saaremos.




Prisidėti prie tolimesnių Ralio savaitės įrašų galite tapę rėmėjais Contribee platformoje ar paaukoję per Paypal:


Nuotraukos – Janis Klaks, Egons Ansbergs, Rally Cesis, asmeninis ekipažo archyvas


0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x