Citroen Xsara Kit Car ir WRC

Šiek tiek istorijos..

Kaip tik šiuo metu baigiasi Korsikos ralis. Korsika kartu su Katalonijos WRC etapu dalinasi vienu įdomiu istoriniu faktu. Tai yra varžybos kuriose du priekiniai varomieji ratai, dviejų litrų atmosferinis variklis ir prancūzas vardu ne Sebastian, o Philippe, padarė tai ko pakartoti dar niekam nepavyko.


1999 metais Pasaulio ralio čempionate jau dominavo WRC klasės automobiliai. Tik Mitsubishi Lancer Evolution VI dar buvo priskiriamas A grupės kategorijai, bet greičiu prilygo WRC. Keturiais ratais varomi, turbinomis farširuoti to laikmečio technikos stebuklai, ralio ruožuose lygių sau neturėjo, kaip ir neturi iki šiol. Bet buvo trumpas tarpas kai Pasaulio ralio meistrai kėlė kepures prieš “mažuosius”.


Artėjant naujam tūkstantmečiui tarp priekiu varomu automobilių greičiausi buvo Citroen Xsara Kit Car, Renault Megane Kit Car ar Peugeot 306 Maxi. Tai lengvučiai, kartais tonos nesveriantys, varomi priekiniais ratais ir beveik tris šimtus arklio galių turinčiais dviejų litrų varikliais automobiliai. Be to jie dar turėjo sekvencines pavarų dėžes. Tokio tipo automobiliai neretai lenkdavo beveik standartinius, N4 grupės Mitsubishi Lancer ar Subaru Impreza. Netgi ant žvyro.


Bet visą potencialą tie automobiliai galėjo parodyti ant sauso ir lygaus asfalto, nes sukibimas su keliu buvo maksimalus. Būtent tokie keliai dominavo 1999 metų Korsikos ir Katalonijos raliuose. Tad netgi tokie didmeistriai kaip Carlos Sainz, Didier Auriol, Colin Mcrea, Richard Burns ir pats čempionas Tommi Makinen turėjo nemenkai paprakaituoti, kad pagautu du Citroen Xsara Kit Car automobilius vairuojamus prancūzo Philippe Bugalski ir ispano Jesus Puras. Bet jeigu būtų pagavę – šio posto turbūt nebūtų. Tad Katalonijoje pusės minutės persvara P.Bugalski laimėjo prieš D.Auriol, o Korsikoje tokia pat persvara buvo aplenktas jau minėtas ispanas J.Puras. To laikmečio sensacija – du WRC etapai iš eilės laimėti P.Bugalski su priekiu varoma Citroen Xsara Kit Car.


2001 metais S.Loeb irgi gainiojo šį automobilį, o 2002 – Citroen Xsara Pasaulio ralio čempionate jau važiavo kaip WRC automobilis. Na, o kaip keturių varomų ratų turbo versijai sekėsi, žino visas ralio pasaulis…

Pasakyk Ačiū ir tapk Ralio savaitės dalimi:

Korsikos rezultatai
Katalonijos rezultatai
0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x