Pokalbis su Vladu Jurkevičiumi apie treniruotę prieš Rokiškį Cesio ralyje
-
Lietuvos ralio knyga 202127,00 €
Kokia nuotaika tvyro Latvijoje ralio prasme, kai pagaliau po dviejų metų pertraukos latviai turi daugiau nei Liepoją ir etapus pas kaimynus?
Labai smagi. Buvo tikrai nemažai žiūrovų, atrodė, kad šis ralis vietinių buvo labai laukiamas.
Kuriuos saugiklius, atsiradusius po avarijų lengviausia ir sunkiausia išjungti savyje?
Kadangi avariją patyrėme labai greitame posūkyje, tai sunkiausia buvo būtent su greitais posūkiais. Taip pat iš pradžių visur gerokai per anksti stabdėmės ir šiaip trūko pasitikėjimo savimi praktiškai visuose judesiuose. Tačiau ralio eigoje tikrai stipriai pagreitėjome ir savo forma ralio gale buvau visai patenkintas.
Kokios procedūros, tiek fizinės, tiek mentalinės būtinos po rimtesnių incidentų?
Fizinių jokių, kadangi nepatyrėme jokių traumų. Po avarijų stengiuosi kuo greičiau turėti testus, kad kuo greičiau vėl atsisėsčiau į automobilį ir turėčiau mažiau laiko galvoje piešti blogesnius avarijų scenarijus 😊
Persėdai į šiek tiek jaunesnį SRT turimą automobilį. Ar jautėsi, kad tai vis tik ne taviškis automobilis, o nuomotas?
Nelabai. Automobilis yra lygiai tų pačių metų, tad vienintelis skirtumas buvo šiek tiek kitoks mygtukų išdėstymas ant vairo. Variklis, jo programa, amortizatoriai ir greičių dėžė – tokie patys kaip mano automobilyje.
Ką galėtum papasakoti apie Cesio ralio kelius? Ar esi važiavęs tame regione?
Važiavęs nebuvau. Greičio ruožai labai greiti. Panašiausi iš mano važiuotų manau į Louna-Eesti ralį. Ten irgi buvo labai greiti greičio ruožai su daug greitų posūkių, einančių vienas paskui kitą.
Laimėjai septintą greičio ruožą ir palyginus su pirmu važiavimu, buvai greitesnis net sekunde kilometre. Kas lėmė tokį pagreitėjimą tame greičio ruože?
5 ir 6 greičio ruože (ir likusiuose) pradėjo lyti. Kelis kartus slystelėjau 5-ame ruože ir vėl dingo pasitikėjimas automobiliu. Tarp 6 ir 7 greičio ruožo kažkaip pavyko nusiraminti ir 7, ir 8 ruožus suvažiavome tikrai gerai. Smagu, kad šiame ralyje gavome pavažiuoti tiek sausa, tiek šlapia danga.
Kame slypėjo konkurentų su senais gerais Mitsubishi’ais greitis? Maksimaliame greityje, greičio ruožų žinojime?
Labai greiti, bei vietiniams labai gerai žinomi greičio ruožai. Janis Vorobjovs buvo kelis kartus prie mūsų priėjęs, pats sakė, kad savo automobilį būtent šiuose ruožuose visada ir testuoja. Emilis Blūms pats yra iš Cesio, visiškai vietinis. Mitsubishi didesnė galia tokiuose greituose ruožuose tikrai padeda. Žinoma, Rally2 klasės automobilis manau vis tiek greitesnis šiuose ruožuose, tik nevažiavome tobulai 😊
Nuotraukos – Ingmar Mato, Raimonds Volonts, Ralljis Cesis
-
Lietuvos ralio knyga 202127,00 €