Romania Historic Winter Rally ’20

Taip jau yra, kad kur kas piečiau esančioje Rumunijoje žiemos ralis vyksta, o štai pas mus – ne. Šalies viduryje, kalnuotoje vietovėje netoliese Brešau organizatoriai sudėliojo per 200 kilometrų greičio ruožų snieguotais keliais. O vienas šalčiausių Rumunijos regionų – Transilvanija, šventės nesugadino. Per 50 įvairiausių istorinių automobilių blaškėsi sniegu padengtais keliais. Šis ralis nėra kokio nors čempionato etapas, o tiesiog šventė benzingalviams pačioje metų pradžioje, kai veiksmo tikrai trūksta. Plius tai viena iš nedaugelio vietų, kur istorinės klasės automobiliai varžosi spaudžiant minusinei temperatūrai. Tie patys organizatoriai tose pačiose apylinkėse organizuoja ir žvyrinį ralį, tik šis vyksta Spalio mėnesį ir yra dvigubai ilgesnis.

Įdomus faktas yra tas, kad nors ralis vyksta Rumunijoje, tarp dalyvių buvo vos vienas rumunas, bet ir tas sėdėjo šturmano kėdėje. Tiesa, tarp “nulinukų” buvo du namų ekipažai. Dalyvių kontingentą pagrinde sudarė prancūzai, belgai, olandai ir šveicarai. Automobiliai – įvairūs BMW 325, Porsche 911, Ford Escort, Lancia Delta modeliai. Bet ne jie buvo greičiausi šiame žiemos išbandyme. Vingiuotais keliais smagiausiai lėkė senas Subaru Impreza 555 automobilis, prieš daugiau nei 20 metų užėmęs 2 vietą WRC Safari ir Australijos raliuose, o praeitais metais juo Craig Breen dalyvavo Rally Legends lenktynėse. Kitas akibrokštas yra ekipažas, kuris sėdėjo ralį laimėjusiame Subaru Impreza.

Viskas buvo suplanuota, jog etape dalyvaus Bernhard Munster ir jo sūnus Charles Munster. Dėl artimojo mirties, tėvukas nusprendė nedalyvauti, bet kadangi automobilis jau buvo nusiųstas į Rumuniją – kažką į Subaru reikėjo pasodinti. Tad legendinį automobilį teko vairuoti sūnui Charles, kuris turi tik vienų metų ralio patirtį Belgijoje su palyginus silpnu Opel Adam Cup automobiliu. O šalia Charles sėdėjo belgas Jasper Maelfait, šturmanas kuris dar tik mokosi akademijoje buvimo šturmanu subtilybių, o realios patirties automobilyje skaityti stenogramą – neturėjo. Plius Rumunijoje jie nėra buvę, kaip ir neragavę sniego. Ir visų nuostabai, pergalę pasiekė šie du vyrukai, iš kurių vienas nėra sėdėjęs prie tokio galingo ir visai kitaip valdomo automobilio, o kitas apskritai pirmą kartą dalyvavo ralyje. Etapo pradžioje jiems ant kulnų lipo keli varžovai, bet vėliau apsipratus – du jaunuoliai stipriai pabėgo. Visais ratais varoma Subaru Impreza teisingai ją vairuojant ant sniego buvo kur kas pranašesnė už galu varomus BMW 325 ir Porsche 911.

Pasakyk Ačiū ir tapk Ralio savaitės dalimi:

Rezultatai

Nuotrauka – BMA Autosport

0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x