Kaip atrodo ralis iš vidaus Šiaurės Amerikoje? Kokia ten kultūra, darbo principai? Ar viskas labai skiriasi nuo Europos?
Iš nuotraukų panašu, kad tave JAV labai šiltai sutiko nemažai žmonių. Kokie tavo asmeniniai ir darbiniai santykiai su JAV?
Taip, žmonių labai daug. Tačiau ir pas mus daug. Paliko įspūdį tokie dalykai kaip, kad pvz. prie atributikos palapinės, per ralio atidarymą buvo kelių šimtų metrų eilė. Išpirko iškart viską 😊Jie tokie – leidžiantys pinigus ir šiaip labai aktyvūs kaip žiūrovai, kaip fanai. Ateina, šneka – va kokia faina mašina, kokia faina spalva… Vienu momentu jau reikėjo šiek tiek pasislėpti nuo visų 😊 Ralyje darbiniai santykiai procentais sudaro nedaug, bet man jie asmeniškai didžiausi bei šilčiausi. Nes aš be ralio kitur ir nevažiuoju, tai natūralu. Atrodo, kad visi ten pažįsta, tai malonu 😊 Ateina bei klausia kaip ką reguliuot, o aš sakau – vyrai gazo pedalą reguliuokit 😊
Rally in the 100 Acre Wood gan garsus ralis JAV dėl savo itin greitų ruožų, vandens pervažų ir ypatingos pavasario atmosferos. Kokį įspūdį ralio vieta tau paliko? Kokie gi tie greičio ruožai už Atlanto?
Na, jei kas klaustų ar verta, tai aš sakyčiau 100%. Ruožai labai smagūs. Nėra tramplynų, bet kaip pavyzdys – 1 ruožas, maksimaliai 1 sankryža. Tiesiog visą ruožą skrieji 4-5-6 pavaromis. Danga lygi. Kažkiek lietuviško minkštumo yra, bet neišsimala, o sukibimas labai geras. Tikrai labai smagūs ruožai. Vandens pervažos neprivažiavome, bet buvome sutarę, kad mes jos nebandysim nugalėti 😊
Papasakok daugiau apie kurą naudojamą ralyje ir jo skirtumus. Esi minėjęs, kad praeitais metais turėjote problemų iki kol pradėjote naudoti P1. Ir kas nutiko praeitą savaitgalį JAV, kad automobilis sustojo? Ar buvo galima to išvengti?
Su Škoda naudojome vienokį kurą, nesinori šnekėti konkrečiai, nes nei labai gražu – nei mes irgi 1000% įsitikinę. Tiesiog žinome, kad su tuo kuru, tuo metu nemažai R5 automobilių taip pat degino variklius. Pakeitėme į „P1” ir problema dingo. Kaip ten kas man sunku pasakyti.
JAV istorija kitokia. Sportinis kuras ten nesiskiria nuo mūsiškio. Ten yra viskas kas yra kas ir pas mus. Tiesiog taip pat negaliu ir nenoriu daug aiškintis, nes „o, bet, tačiau”. Daug niuansų. Grubiai šnekant, nepavyko 😊 Kadangi automobilis iškeliavo su mūsų variklio programa, skirta mūsų kurui, Amerikoje buvo sutarta, kad bus sureguliuota ant jų pasirinkto sportinio kuro. Kai atvykome, situacija buvo kitokia. Tikrai nesmagu, bet jau buvo vėlu kažką keisti ir aš žinojau, kad finišo nepasieksim.
Papasakok daugiau apie BMW M3 E36 kelionę į JAV? Kokia ateitis laukia šio legendinio automobilio Valstijose?
Automobilį nupirko mūsų atstovas, su sąlyga, kad galėsime keletą varžybų pralėkti. Kokia ateitis aš tiksliai nežinau. Tai labai greitas, švarus, gražus ir labai tvarkingas automobilis. Norėtųsi, kad jis toks pats ir išliktų. Mylimas ir prižiūrėtas.
Labai daug JAV ralio fanų pakerėti tavo važiavimo domisi ar dar žadi šįmet grįžti į JAV lenktynėms? Ir kur planuoji startuoti dar be šio savaitgalio Rally da Auga?
Atsakymą rašau jau po Ispanijos, tai, esame šiek tiek nusikalę nuo visų kelionių, skrydžių ir kitų niuansų. Kol kas negaliu pasakyti. Norisi susikoncentruoti ties Lietuvos čempionatu, daugiau dėmesio bei laiko skirti mūsų „Škoda WRC” R5 baubui 😊 Noriu pats gerai pasiruošti nes nesinori, kad pavykus pasiekt kažkokį rezultatą, kai kurie absoliučios įskaitos dalyviai viską nurašytų tik ant mašinos 😊