Po labai ilgos pertraukos Linas su Laurynu sugrįžo į Saaremaa. Pokalbis apie tai 🙂
Kiekvienas įrašas reikalauja ne vienos valandos darbo prie jo, tad jeigu Jums Ralio savaitėje pateiktas unikalus turinys yra Jums naudingas ar prasmingas, palaikykite šio projekto gyvavimą 🙂
-
2025m. Lietuvos Ralio sieninis kalendorius17,00 €
-
Lietuvos ralio knyga 202127,00 €
-
„Ralio savaitė” lipdukai5,00 €
Paskutinį kartą Saaremoje lankeisi 2008 bei 2009 metais. Ar labai pasikeitę viskas per tiek metų?
Mes patys turbūt labiau pasikeitę negu Saaremos ralis. Tada varėm iš jaunatviško entuziazmo nelabai suprasdami į ką veliamės 🙂 Dabar viskas daug aiškiau, kaip ir tada taip ir dabar labai gerai pasitikrini kokiame lygyje esi. Svarbu smagu 🙂
Tai intensyviausias tavo sezonas karjeroje – 10 varžybų, tarp kurių trys išvykos į Suomiją, Ispaniją bei Estiją. Kaip jautiesi po tiek varžybų?
Jaučiuosi puikiai, galėtų sezonas dar ir nesibaigti 🙂 Metų pradžia buvo labiau pratinimasis prie naujos automobilio ir pačių grįžimas į kažkokią tai formą. Antra pusė sakyčiau buvo stabilizacijos periodas. Labai džiugu kad N5 susirinko tikrai gausi ir greita chebra. Manau tikrai daug davė bendram LARC lygiui ir žiūrovams.
Kaip pavyko susitvarkyti su itin atšiauriomis šiemetinio ralio sąlygomis? Ar tau lengviau, ar sunkiau lenktyniauti esant sudėtingoms aplinkybėms?
Kad jau atvažiavom iki finišo be didesniu nuotykių tai turbūt galim sakyti su iššūkiu susitvarkyti pavyko. Automobilis gerai paruoštas, neturėjome jokių bėdų, truputį pergyvenom dėl lietaus ir langų rasojimo, bet ir tai nebuvo problema. Po ralio net juokavom, kad auto nukentėjo mažiausiai iš visų ralių šiemet, galim nusiplaut ir lėkt i sekantį. Visiems lengviau važiuot kai sąlygos yra stabilios, o šitame ralyje puikiai pasimatė kad tikriems profesionalams blogos sąlygos nelabai turi įtakos.
Metai už Škoda Fabia N5+ vairo – ko išmokino tave patirtis su šiuo automobiliu? Ko reiktų dar, kad rezultatai dar pagerėtų?
Panašu kad automobilio silpnąsias vietas išsprendėme ir su patikimumu reikalų nebeturime. Ši sezoną nelabai dirbome ties automobilio nustatymais, paėmėme Martyno „settings” sezono pradžioje ir „copy-paste” varėme visus metus. Dabar matyt kad greitėt reik pradėt ieškot labiau mano vairavimo stiliui tinkamų nustatymų. Taip pat ir stenogramą tobulinti, nes augant greičiui reikia daugiau tikslumo.
Kokie planai ateinantiems metams už vairo?
Planai turbūt panašus kaip šiemet. Sezoną norime pradėti Arctic Lapland Rally, o toliau jau kaip išeis 🙂 Planų nemažai, žiūrėsime kaip pavyks juos paversti materija per ateinančius kelis mėnesius. Dešimt varžybų per metus labai fainas dažnis 🙂
Nuotraukos – Martynas Pečiulis (MPPH)
Kiekvienas įrašas reikalauja ne vienos valandos darbo prie jo, tad jeigu Jums Ralio savaitėje pateiktas unikalus turinys yra Jums naudingas ar prasmingas, palaikykite šio projekto gyvavimą 🙂
-
2025m. Lietuvos Ralio sieninis kalendorius17,00 €
-
Lietuvos ralio knyga 202127,00 €
-
„Ralio savaitė” lipdukai5,00 €