Trys dalykai kuriuos išmokai / suvokei praeitą savaitgalį
Kol kas dar viskas yra apmąstymuose, turi viskas susigulėti, praeiti šiek tiek laiko. Taip greitai negaliu pasakyti ar išmokau. Darome svarstymus, apmąstymus kodėl taip įvyko, ką reikėjo daryti kitaip ir panašiai. Ateityje pamatysime ar išmokau ką nors.
Kaip keičiasi Tavo stenograma perėjus prieš Škoda? Kinta posūkių greitumas, atsiranda papildomų žymų?
Kai kuriuos posūkius su Škoda galima važiuoti greičiau, bet kol kas stenograma nekinta, nes pasąmonėje dar nėra to suvokimo, kad tą posūkį galima pravažiuoti greičiau. Tai atsispindi susirašymo metu ir stenogramą susirašau dar kaip Mitsubishi’ui. Tiktais važiuodamas bandau įsivertinti, kad vieną ar kitą posūkį galiu pravažiuoti greičiau negu užrašyta. Čia kalbant apie greitesnes, ne lėtas vietas. Viskas dar judesį.
Kuriuos Mitusbishi “įpročius” sunkiausia pamiršti ir pakeisti juos sėdus prie Škoda Fabia?
Yra dar keletas. Sunkiausia priprasti, kad naujas automobilis turi važiuoti tiesiai, jo nereikia statytis skersai į posūkį, daryti Scandinavian flick veiksmų, kurie nereikalingi šitam automobiliui. Paprasčiausiai stabdai ir suki.
Kitas dalykas – kartais norisi trečią bėgį iš antro jungti ne į save, o nuo savęs – kaip įprastoje pavarų dėžėje. Buvo pora kartų tokių niuansų.
Dar kartais per anksti jungiu pavaras, nes Mitsubishi važiuodavo žemesniais sūkiais, tad Škodoje ne visada išlaukiu tinkamų apsukų.
Ar informacija gautą iš SRT inžinierių ir N.Gryazin’o spėjai pritaikyti greičio ruožuose?
Naudingiausia informacija iš N.Gryazin buvo ta, kad reikia pasiimti inžinierių per treniruotes ir tinkamai susireguliuoti automobilį. Mes taip ir padarėme. Automobilį susireguliavome, bet aišku, kad per vieną dieną jo nesusireguliuosi iki Top lygio kaip pas N.Gryazin’ą. Dabar automobilis pakankamai neblogai važiuoja, bet dar yra taisytinų vietų. Manau, kad šitą praktiką mes dar kartą ar kelis panaudosime. Pats Nikolajus kažko nepamokins, jis tik parodė kaip galima važiuoti ties riba. Tai čia jau pats turi savo galvoje perlipti per tą ribą ir suvokti – gali taip važiuoti ar ne. Tai va toks ir tas mokslas.
Kokių dar ralių yra tavo norų sąraše?
Tų ralių daug yra galvoje. Pavyzdžiui ERC Lenkija ar WRC Suomija. Bet viskas susideda į finansus, o po pastarųjų įvykių dabar mes jau ramūs. Gal visa tai ir teliks svajone, ypač kalbant apie Suomiją. O dėl Lenkijos viskas priklauso nuo rėmėjų ir galimybių. Bent jau dabar planas kitais metais sugrįžti į Latviją ir pabandyti įveikti Liepojos ralį, kaip ERC čempionato etapą.
Kaip sekasi automobilį atstatinėti Viekšniams?
Automobilio atstatymo darbai pradėti, dėl smūgio į galinę automobilio dalį reikėjo jį tampyti ir atstatyti geometriją. Dabar ieškome reikiamų dalių ir jeigu jas gausime bei nekils kokių kitų niuansų, bandysime spėti į Viekšnių ralį. Tuomet galėsime džiuginti žiūrovus savo važiavimu, kuris šiai dienai turbūt dar nėra toks greitas, nes nesurinkome būtinų kilometrų. Bet po truputį tikiuosi, kad mes greitėsime.
Pasakyk Ačiū ir tapk Ralio savaitės dalimi:
Nuotraukos – Alfonsas Rakauskas Photography, Edgars Leonovs