Rally Žemaitija ’24 – Historic klasė

Apžvelgiame Historic klasės peripetijas antrajame Lietuvos ralio čempionate etape Kelmėje 🙂



Kiekvienas įrašas reikalauja ne vienos valandos darbo prie jo, tad jeigu Jums Ralio savaitėje pateiktas unikalus turinys yra Jums naudingas ar prasmingas, palaikykite šio projekto gyvavimą 🙂


Atėjus Žemaitijos raliui, deja turėjome vienu Historic automobiliu mažiau nei Lazdijuose. Sauliaus Zurlio bei Aurimo Kropo avarija deja sumąžino ir taip negausų šios klasės automobilių parką. Taip pat kaip ir Lazdijuose išvydome Dovilą Čiutelę su kėbulo darbus apturėjusiu Lada VAZ 2105 VFTS, Gediminą Ivanauską su atnaujinto dizaino bei patobulintu Porsche 944, po šiokio tokio gaisro suvarkytą VW Golf I vairuojamą Alfonso Žiūko bei į Lietuvą sugrįžusį esto Enn Pärnamägi AZLK 2140.

Kol konkurentai kovoja su problemomis, Dovilas Čiutelė skina pergales

Kaip žinia Žemaitijos ralis susidėjo iš dviejų dalių – penkių penktadienio, bei šešių šeštadienio greičio ruožų. Keliai – senbūviams puikiai žinomi, bet atsisakyta naktinio žvyrinio greičio ruožo. Vietoje jo – miestinis, kurį Historic klasės dalyviai startavo jau laikrodžiui persiritus per vidurnakčio žymą.

Porsche greitis jau yra, dabar trūksta tik patikimumo

Žemaitijos ralis startavo legendiniu, itin greitu greičio ruožu, kuriame Gediminas Ivanauskas kartu su Kasparu Vitu galėjo iškarto pajusti ką gali jų patobulintas Porsche 944. Nauja išmetimo sistema išdavė jog automobilis kur kas smagiau važiuoja ir po 14 kilometrų greičio ruožo, Gediminą Ivanauską bei Dovilą Čiutelę skyrė mažiau nei sekundė. Kiek labiau susuktame GR2 savo klasę parodė Enn Pärnamägi ir Dovilą aplenkė 0,07 sekundės. Visgi vos po dviejų greičio ruožų Dovilas jau buvo išsiveržęs beveik puse minutės, nes estas pirmame GR buvo gerokai lėtesnis, o antrame GR nustojus veikti vienam iš Porsche ventiliatorių savo tempą privalėjo mažinti Gediminas Ivanauskas. Tai taip jau išėjo, kad pasibaigus pirmai dienai Dovilas Čiutelė pirmavo jau minute, kol dėl antros vietos virė kova tarp Gedimino ir Enn – juos skyrė vos 0,79s. Alfonsas Žiūkas su VW Golf I buvo ketvirtas ir nuo Dovilo atsiliko jau beveik pusketvirtos minutės.

Legedininis A.Žiūko VW Golf I šį kartą atvažiavo iki finišo

Dalį šeštadienio situacija buvo panaši. Dovilas Čiutelė užtikrintai važiavo finišo link, nors ir laimėjo ne visus GR, bet savo persvarą iki paskutinio greičio ruožo kaunietis padidino iki dviejų minučių. Kas susirinko kitas GR pergales Historic klasėje? Porsche, bet tik tada kai techninių problemų kiekis bei Gedimino įgūdžiai leido tą padaryti. Projekte nuo nulio vis dar lenda nemažai įvairių problemų, dėl kurių turbūt ne vienas ir ne du sportininkai būtų sustoję ir tvarkydamiesi garaže lauktų kito ralio, bet tuo keliu Gediminas Ivanauskas neina. Pražilęs, vargais negalais jis finišą pasiekė, o tuo pačiu dar ir kelis GR laimėjo. Puse šeštadienio Gedimino ir Kasparo ekipažas dėl pozicijos varžėsi su Enn Pärnamägi, kuris irgi karts nuo karto parodydavo labai neblogą tempą. Deja aštuntame greičio ruože jo geltonasis AZLK 2140 sustojo dėl techninio gedimo. Užtat galima pasidžiaugti, kad išties prastą finišų statistiką (25,6%) pasigerino Alfonsas Žiūkas, kurio VW Golf I šį kartą sėkmingai atvažiavo iki ralio finišo. Nuo nugalėtojo Dovilo Čiutelės Aflonsas atsiliko beveik septyniomis minutėmis.

Turbūt ne tokios sezono pradžios tikėjosi Enn – Lazdijuose griovys, Kelmėje gedimas

,



Trečiasis Lietuvos automobilių ralio čempionato etapas vyks Mažeikiuose, Liepos 12-13 d.


VairuotojasŠturmanasAutomobilisKomandaLaikasHistoricBendra
Dovilas ČiutelėDonatas ZvicevičiusLada VAZ 2105 VFTSKauno ask1:03:49.85138
Gediminas IvanauskasKasparas VitasPorsche 944Gediminas Ivanauskas1:05:58.72241
Alfonsas ŽiūkasMarius ŽiūkasVolkswagen Golf IMV Sport1:10:40.89348
Enn Pärnamägi Andreas Liimann AZLK 2140HT MotorsportDNF

0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x