R.Steponavičius / D.Ketvirtis – Rallye Tierras Altas de Lorca ’25

Rokas Steponavičius su Dovydu Ketvirčius debiutavo su naujuoju Hyundai i20 N Rally2 automobiliu pirmame Ispanijos čempionato etape. Rokas papasakojo plačiau apie savaitgalį 🙂



Kiekvienas įrašas reikalauja ne vienos valandos darbo prie jo, tad jeigu Jums Ralio savaitėje pateiktas unikalus turinys yra Jums naudingas ar prasmingas, palaikykite šio projekto gyvavimą 🙂



Kaip komandai praėjo savaitgalis?

Aš manau, kad labai gerai. Finišuotas pirmas ralis nauju automobiliu, įsidėta šiek tiek reikalingos informacijos apie automobilį į mūsų žinių bagažą.  Viskas buvo sklandu, nes jau pradedam perkasti ispaniškas organizavimo subtilybes, o tai generuoja mažiau streso ir leidžia daugiau mėgautis.


Ispanijoje darotės nereti svečiai – ar užsimezgęs ryšis su vietine ralio bendruomene?

Taip, mus atsimena ir žino, pabendraujame tarp greičio ruožų ir pergrupavimo metu. Ispanai tikrai draugiški, laisvai galime pasiklausti, kas mums neaišku ir atsakymą gausime, bet šito prireikia vis mažiau, nes komandos patirtis leidžia patiems pasikliauti savo žiniomis

R.Steponavičius / D.Ketvirtis - Hyundai i20 N Rally2
R.Steponavičius / D.Ketvirtis – Hyundai i20 N Rally2 ||| Photo – R4LLYE

Kokios emocijos buvo prieš pat Shakedown startą iš karto po jo finišo?

Nėra ką slėpti, prieš testinio greičio ruožo startą buvo jaudulys, nes automobilis mums visiškai naujas, mes neturėjome jokių testų, o paskutinį kartą važiavome FIA Motorsport Games prieš 5 mėnesius, kas yra labai didelis tarpas automobilių sporte ir tai iššaukia papildomą stresą. Pirmą kartą finišavus kvalifikacinį greičio ruožą, stresas ir jaudulys nuslūgo ir užplūdo geras jausmas. Iškarto su Dovydu pasidalinome emocijomis ir pasidžiaugėme, kad pradėjome savo trečią sezoną kartu.


Kuo pasižymėjo Lorcos regiono greičio ruožai?

Jie labai techniški ir įvairūs. Čia turėjome labai siaurų susuktų atkarpų ir labai greitų vietų su daug nelygumų, duobių, išgraužų bei asfaltinės dangos. Jeigu reikėtų vertinti pagal sudėtingumą iš mūsų kitos ispaniškos patirties, tai šiam raliui duočiau sudėtingiausio ralio statusą.

R.Steponavičius / D.Ketvirtis - Hyundai i20 N Rally2
R.Steponavičius / D.Ketvirtis – Hyundai i20 N Rally2 ||| Photo – DelJjr Photography Sport 

Kokie keistini automobilių nustatymai išlindo po pirmųjų važiavimų?

Po antro testinio važiavimo pakeitėme amortizatorių nustatymus, nes neturėjome laiko didesniems pakeitimams. Po kvalifikacijos keitėme suvedimą ir spyruokles. Po pirmos sekcijos keitėme stabilizatorius ir amortizatorių nustatymus, po to kitame servise vėl galinio stabilizatoriaus kietumą bei amortizatoriaus nustatymus.

Automobilį į Lorcą atsivežėme su gamykliniais baziniais nustatymais, buvo pakeistas tik frikcinių plokštelių skaičius priekinėje blokiruotėje.

Po ralio į „parts list’ą” jau įtraukti kiti priekinės ir galinės blokiruotės kampai (ramps), nes viską kitą iš automobilio nustatymui reikalingų dalykų jau turėjome iki Lorcos, o dėl blokiruotės nenorėjome spręsti nepavažiavę, nors iš patirties iškarto žinojome, kad greičiausia tai kas yra automobilyje nebus idealu.

R.Steponavičius / D.Ketvirtis - Hyundai i20 N Rally2
R.Steponavičius / D.Ketvirtis – Hyundai i20 N Rally2 ||| Photo – DelJjr Photography Sport 

Antrą kart važiuodami greičio ruožus ne tik gerokai pasigerinote laikus, bet ir stipriai sumažinote atsilikimą nuo varžovų skaičiuojant sekundę / kilometrui. Antrą kart jautėtės komfortiškiau?

Progresavome su automobilio nustatymais, kas padėjo jaustis komfortiškiau. Pradėjome naudoti kitus antilago nustatymus. Patiems pradėjo grįžti jausmas, nes reikėtų nepamiršti, kad sportiniame automobilyje sėdėjome prieš 5 mėnesius. Na ir su kiekvienu kilometru praleistu naujame automobilyje pradėjome apsiprasti geriau.


Viso ralio metu rodėte pagirtiną stabilumą. Kaip pavyksta išlaikyti tokią koncentraciją suvažiuojant 100 kilometrų sportinių GR ne pačiomis lengviausiomis sąlygomis?

Matyt čia padeda sukaupta patirtis. Mes su Dovydu žinome savo užduotis, todėl nerizikuojame, kai to nereikia. Prieš Lorcą mes jau buvom aptarę, kad važiuojame čia patirties kaupti ir pratintis prie naujo automobilio ir kad mums niekam nieko įrodyti nereikia.

R.Steponavičius / D.Ketvirtis - Hyundai i20 N Rally2
R.Steponavičius / D.Ketvirtis – Hyundai i20 N Rally2 ||| Photo – DelJjr Photography Sport 

Dabar laukia kiek kitoks, ne ką menkesnis išbandymas Algarvėje. Ar pasidarė ramiau po sėkmingų varžybų Lorcoje?

Ramiau tik tiek, kad jau turim pirmus 100 kilometrų su šiuo automobiliu, bet tai yra lašas jūroje… Portugalija bus visiškai nauja patirtis, manau vėl bus kažkokių neaiškumų iš organizacinės pusės, bet tuo pačiu juk kai nežinai ko tikėtis, viskas tampa dar įdomiau.




Kiekvienas įrašas reikalauja ne vienos valandos darbo prie jo, tad jeigu Jums Ralio savaitėje pateiktas unikalus turinys yra Jums naudingas ar prasmingas, palaikykite šio projekto gyvavimą 🙂

0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x