Osterrallye Zerf ’19

Velykų savaitgalį variklių gausmas Europos keliukuose netilo. Daugelis įvairaus masto varžybų vienaip ar kitaip į savo pavadinimus ir organizaciją įdėjo velykinių atributų. Trumpas ir vienas iš daugelio Vokietijoje vykstančių panašių mažų ralių – Osterrallye Zerf arba Zerfo Velykų ralis driekėsi vakarinėje Vokietijos dalyje, visai šalia Liuksemburgo sienos. Šis etapas priklauso dviem čempionatams – Saro krašto(Saarland) ir Liuksemburgo taurei, dėl kurios šis postas ir atsirado.

Liuksemburgas, nors ir būdamas labai nedidelė valstybė, savo ralio čempionatą turi. Tiesa, jis gan keistas. Čempionatas įprastai turi po 7-8 etapus, kurie vyksta Belgijoje, Prancūzijoje, kartais Vokietijoje, Nyderlanduose ar pačiame Liuksemburge. Tie etapai irgi yra įvairaus lygio, nuo vietinės reikšmės ralio Prancūzijoje iki visoje Europoje žinomų Rallye du Condroz ar East Belgian Rally Belgijoje. Apie vienintelį Liuksemburgo ralį – Rallye Lëtzebuerg, manau parašysiu kitą kart. Visos lenktynės vyksta ant asfalto. O dabartinis Liuksemburgo čempionas yra Yann Munhowen, vairuojantis Mitsubishi Lancer Evolution VIII. Konkurencija išties nėra didelė. Pastoviai čempionate važiuoja vos keletas liuksemburgiečių, o jų technika varijuoja nuo Citroen Saxo iki įvairių evoliucijų Mitsubishi Lancer ar Subaru Impreza. Bet į patį jau minėtą Rallye Lëtzebuerg, bent jau 2018 metais sugūžėjo visi greičiausiu liuksemburgiečiai su tokiais automobiliais kaip Škoda Fabia R5 ar Ford Fiesta WRC. Bet pastarieji dažniausiai varžosi Belgijos ar aplinkinių šalių čempionatuose.

O šalia pagrindinio šalies čempionato vyksta Liuksemburgo taurės turnyras. Šis darinys įdomus tuom, kad visi etapai su labai retomis išimtimis vyksta Vokietijoje, kur nors arti Liuksemburgo sienos, tad dažnai Liuksemburgo taurės ir Saro krašto etapai dubliuojasi. Jeigu pagrindinio čempionato etapų kilometražas dažnai viršija 100 kilometrų, tai taurės raliai dažnai net nesiekia 50 kilometrų, o 2018 čempionas vairuoja seną Subaru Impreza N10 automobilį. Konkurencija ir technika panaši į ankstesnėje pastraipoje minėtą.

Na, o Osterrallye Zerf greičiausias tarp Liuksemburgiečių buvo Buvo Patrick Gengler su Renault Clio RS R3T. Tai buvo antrasis taurės etapas, o pirmąjį taip pat laimėjo pastarasis vairuotojas. Beje viršelio nuotrauka irgi paimta ne, bet kokia. Joje – 2018 metų Vokietijos čempionas Marijan Griebel, kuris be visa ko pastaruosius du metus laimi vienintelį Liuksemburge vykstantį ralį. Tik žinoma ne su BMW M3, o su kiek rimtesne – Hyundai i20 R5 ar Citroen DS3 WRC technika.

Pasakyk Ačiū ir tapk Ralio savaitės dalimi:

Rezultatai

Nuotrauka – Karsten Huber

0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x