„ORLEN Lietuva Rally 2024“ dalyvių sąrašo įdomybės

Tradiciškai apžvelgiame įdomiausias ir labiausiai intriguojančias „ORLEN Lietuva Rally 2024“ dalyvių sąrašo eilutes 🙂


Kiekvienas įrašas reikalauja ne vienos valandos darbo prie jo, tad jeigu Jums Ralio savaitėje pateiktas unikalus turinys yra Jums naudingas ar prasmingas, palaikykite šio projekto gyvavimą 🙂


Hyundai Motorsport vizitas su Esapekka Lappi priešaky, tačiau be Thierry Neuville

Istorinis įvykis Lietuvos autosportui! Pirmą kartą mūsų šalies ralio varžybų istorijoje startuos pasaulio ralio čempionate (WRC) dalyvaujanti gamyklinė komanda, kuri deleguoja savo pilotą. Organizatorių kvietimu, į Žemaitijos kraštą atvažiuoja Hyundai Motorsport kolektyvas. Tiesa, šios komandos ir mūsų šalies draugystė prasidėjo dar 2017 metais, kuomet Thierry Neuville, Hayden Paddon bei Dani Sordo treniravosi Zarasų rajone surengtuose privačiuose testuose. Po 7 metų pertraukos vokiečių koordinuojama ekipa sugrįžta į Lietuva atsiveždama visų laikų greičiausią ir moderniausią ralio automobilį planetoje – Hyundai i20 N Rally1 Hybrid. Už jo vairo sėdės suomis Esapekka Lappi.

Besidomintiems WRC įvykiams, ko gero, net nereikia pristatinėti linksmų plaučių vyruko, kilusio iš Suomijos vidurio, Pieksämäki miesto. Esapekka karjera prasidėjo vietinėse varžybose. Jaunuolis, demonstruodamas puikius rezultatus, greitai atkreipė Skandinavijos ralio vadybininkų dėmesį. Suomio šuoliu į žvaigždes tapo 2012 m. sezonas. Tada ant jaunojo talento tinklus užmetė Even Management vadyba, su kuria bendradarbiauja iki šiol. Tais metais Esapekka, važiuodamas su S2000 klasės automobiliu, laimėjo visus nacionalinių pirmenybių etapu ir tapo vienu iš jauniausiu čempionato nugalėtoju galingiausioje įskaitoje. Sekančiais metais sportininką pasikvietė Škoda Motorsport komanda. Esapekka su ja spėjo tapti 2014 m. ERC čempionu, o po dviejų metų triumfuoti ir WRC 2 kategorijoje. Suomio talentas nepraslydo pro akis gamyklinei Toyotai WRC komandai. Sekančiais metais ji pasikvietė 26-erių suomį, kuris nugalėjo savo namų ralyje važiuodamas su WRC automobiliu vos ketvirtose varžybose. Nuo 2018 m. iki 2020 m. Esapekka spėjo pabūti „pilno etato“ pilotu Toyota, Citroen ir Ford komandose. Kitais metais sportininkas pasitraukė iš WRC komandų radaro. Taigi, teko padaryti žingsnį atgal – jis startavo keliose varžybose su R5 klasės automobiliu ir namų lenktynėse prie Toyota Yaris WRC vairo. Suomis įrodė savo vertę ir pasiekė savo – jau kitąmet Toyota komanda jam suteikė antrą karjeros šansą. 2022 m. pabaigoje gavo Hyundai komandos pasiūlymą, kurio negalėjo neatsisakyti. Pernai sportininkas grįžo į pasaulio pirmenybes kaip „full-time“ pilotas. Nors ir Esapekka rodė puikų greitį, tačiau jis dažnai užsibaigdavo įvairiais incidentais. Tais metais suomis komandai nemažai prisidėjo prie Hyundai i20 N Rally1 Hybrid išaugusio greičio. Galiausiai, šiemet Esapekka nusprendė daugiau laiko skirti šeimai, orientuotis į komandos automobilio tobulinimą bei dalyvauti jam palankiausiuose raliuose. Vasario mėnesį pilotas pasiekė savo antrąją karjeros pergalę WRC čempionate tapdamas žieminio Švedijos ralio nugalėtoju.

Daugiau nei akivaizdu, kad tokio kalibro sportininko, dalyvavusio ralio varžybose Lietuvoje, dar nėra buvę. Žinoma, ant suomio automobilio šono puikuosis pirmasis startinis numeris. Tiesa, vienetas bus matomas tik ant šoninių stiklų. Tuo tarpu, įprastą startinį skaičių, esantį ant šoninių durelių lipdukų, šį kartą pakeis HY raidžių derinys, nurodantis, kad tai yra hibridinis automobilis.

Hyundai Motorsport antrasis vizitas Lietuvoje prasidės penktadienį, Jiems organizatoriai surengs nuo visų kitų dalyvių atskirą Shakedown formato testinį greičio ruožą. Kiek vėliau iki pat šeštadienio vakaro garbingus svečius turėtumėme matyti dalyvaujančius ir šio renginio kulminacijoje – pačiame „ORLEN Lietuva Rally 2024“ ralyje. Hyundai Motorsport pasirinko Mažeikių, Akmenės, Viekšnių ir Telšių apylinkes neatsitiktinai – už savaitės šalia pat vyks pasaulio ralio čempionato etapas kaimyninėje Latvijoje. Be to, verta paminėti, jog nuo 2023 m. visiems Rally1 klasės automobiliams leidžiama startuoti nacionalinio lygmens varžybose. Gamyklinėms komandoms tokie vietiniai renginiai tampa puikiu testu poligonu prieš artėjančias svarbiausias batalijas WRC čempionate: jos ne tik ištestuoja savo techniką panašiomis kovinėmis sąlygomis, bet ir apeina griežtą 21 bandymų dienų per metus apribojimą. Žinoma, kad organizatoriui, kviečiantis tokio kalibro svečius, reikėjo įgyvendinti visus jų reikalavimus. Apie visas įdomybes ir subtilybes papasakojo pats ralio organizatorius Vitalijus Plastininas RallyFreaks parengtoje apžvalgoje.

Esapekka paskutinį sykį ralio bolide sėdėjo prieš daugiau nei 3 mėnesius, Kenijos ralyje // Jaanus Ree (Red Bull Content Pool)

Į Mažeikius turėjo atvažiuoti ir pasaulio čempionato lyderis Thierry Neuville. Belgas po Lenkijos WRC etapo išreiškė susirūpinimą dėl nepakankamai gerai funkcionuojančios, dar prieš pat varžybas atnaujintos variklio programos. Pagal pirminį planą, kandidatas į pasaulio čempiono titulą „ORLEN Lietuva Rally 2024“ norėjo skirti automobilio bandymams ir pasiruošimui prieš kitą savaitę vyksiantį WRC etapą Latvijoje, tačiau nutiko ralis. Praeitą savaitę Thierry komandos draugas Ott Tanak savo gimtinėje, taip pat, ruošėsi artėjančiam startui pasaulio pirmenybėse. Komanda jam paruošė 20 serijiniu numeriu pažymėtą Hyundai i20 N Rally1 Hybrid, naudojamą išskirtinai tik treniruotėms privačiuose testuose arba nacionaliniuose raliuose. Būtent vėliau už savaitės su šiuo automobiliu turėjo pasirodyti ir jo komandos draugas mūsų žvyrkeliuose. Visgi, ateivis iš Estijos antrajame „Rally Estonia“ greičio ruože sumaitojo automobilį kaip reikiant. Avarijos video jau spėjo apskrieti visą pasaulį. Nemažai internautų komentaruose suko galvas dėl ko nutiko iš pirmo žvilgsnio visiškai nekaltas incidentas. Ralio savaitės žiniomis, priežastis yra susijusi techniniu gedimu – užsiblokavusiu reduktoriumi. Komanda dar tą pačią dieną pradėjo kėbulinius darbus vietiniuose Estijos servisuose, tačiau dėl kitų kilusių iššūkių vėliau priėmė sprendimą – nesivežti antrojo automobilio į Lietuvą su komandos lyderiu priešaky.

Labai gaila, kad Thierry liko ant ledo šioje situacijoje dėl nepalankiai susiklosčiusių aplinkybių. Belgas čia galėjo pasinaudoti unikalia galimybe – važiuoti sportinio kanalo pačiame priekyje ir taip simuliuoti identiškas sąlygas, su kuriomis susidurs visą penktadienį, pirmoje „WRC Rally Latvia“ dienoje. Ar šio pasaulinio kalibro sportininko neatvykimas yra didelis praradimas mūsų autosporto bendruomenei? Atsakymas – taip. Tačiau Lietuva ir toliau išlieka WRC intrigų fone: vakar Thierry ir Hyundai situacija buvo nušviesta kone visuose autosporto žiniasklaidos kanaluose (Dirtfish ir kt.), kuriuose sklido teigiama žinia apie Lietuvos ralį ir artėjantį „ORLEN Lietuva Rally 2024“. Taigi, tikrai, nėra viskas taip jau blogai, kaip gali atrodyti. Tačiau faktas lieka faktu – vieną pasaulinio lygio automobilį tikrai išvysime mūsų žvyrkeliuose jau visai netrukus 🙂

Pasaulio čempionatui lyderiui Thierry Neuville, visgi, nepavyks surinkti be galo svarbių kilometrų ant lietuviško žvyro prieš artėjantį startą kaimyninėje Latvijoje // Jaanus Ree (Red Bull Content Pool)

Taip pat, jaučiame pareigą ir misiją visiems priminti tam tikrus saugumo akcentus. Rally1 automobiliai, turintys hibridinę sistemą, išskirtinai pasižymi dar griežtesniais saugumo apsektais. Visi šie sportiniai bolidai yra pažymėti HY simboliais ant šoninių durelių klijuojamų lipdukų. Būtina paminėti ir elektros nuotėkio riziką. Apie šį pavojų signalizuoja ant priekinio stiklo viršaus bei abiejų šoninių statramsčių esantys saugumo indikatoriai. Žiūrovai ir varžybas aptarnaujantis personalas (oficialūs asmenys, teisėjai, saugos darbuotojai ir kt.), kurie ketina liesti Rally1 klasės automobilį bet kurioje situacijoje, pirmiausia, privalo įsitikinti kurios spalvos indikatorius dega:

🟢 ŽALIOS spalvos indikatorius informuoja, kad automobilį yra liesti saugu ✅
🔴🔊 RAUDONOS spalvos indikatorius ir skambantis garsinis signalas informuoja, kad automobilio liesti NEGALIMA ❌
Nedegant JOKIAM indikatoriui, automobilio liesti irgi NEGALIMA ❌

Visų šio ralio žiūrovų ir aptarnaujančio personalo „tėve mūsų“ – Rally1 automobilių saugumo atmintinė

Vaidotas Žala ir Škoda Fabia RS Rally2 debiutas Lietuvoje

Po Esapekka Lappi, kaip FIA prioritetinio piloto, eilės, visai netrukus ir išvysime greičiausius mūsų šalies atstovus, kurie išvairuos 3 skirtingų generacijų Škoda Fabia automobilius, parengtus pagal R5/Rally2 klasės reikalavimus. Tradiciškai, Vladas Jurkevičius pasirodys su Škoda Fabia Rally2 evo, o Giedrius Notkus su kiek senesniu, pirmos kartos Škoda Fabia R5. Tuo tarpu, Vaidotas Žala į aikštelę išbėgs su… Škoda Fabia RS Rally2! Tai naujausias Škoda Motorsport kūrinys, kuriam FIA davė žalią šviesą dar 2022 m. rugsėjį. Pagaliau, po 22 mėnesių laukimo šis čekiškas produktas debiutuos Lietuvos žvyrkeliuose.

Taigi, kuo šis automobilis skiriasi nuo savo pirmtakų? Atsakymas paprastas – viskuo. Škoda Motorsport inžinieriai jį pradėjo kurti nuo visiškai balto popieriaus lapo. Pirmiausia, į akis krenta kardinaliai pasikeitusi forma. Ji tapo platesnė ir visaip kaip apvalesnė. Plika akimi galima įžvelgti, jog ratų bazė tapo ilgesnė – ji prailgėjo net 10 centimetrų. Galiausiai, pastebimi ir nemenki aerodinaminiai sprendimai, kuriuose slypi nemažai smulkių detalių bei visokių įdomybių. Lendant į mažiau akiai pastebimus reikalus, čia, taip pat, yra viskas padaryta nuo apvalaus 0. Įmontuotas naujas variklis, kuris turi 10 arklių ir 10 Nm daugiau (bent jau ant popieriaus). O jau ką kalbėti apie pasikeitusias amortizatorių pozicijas, pailgėjusią pakabos eigą ir visų kitų be galo įdomių sprendimų puokštę…

Ko gero, įdomiausia dalis – automobilio salonas. Čia Škoda Motorsport protai siekė išlaikyti ergonomiškumo kriterijų, kuris, be abejonės, atsispindi ir naujuose šio gamintojo modeliuose, skirtuose dalyvauti kasdieniniame eisme. Iš esmės, Fabia RS Rally2 funkcijos yra valdomos ant vairo esančių mygtukų pagalba. Bene įdomiausias – vairo centre įrengtas Škodos ženkliuko mygtukas. Vienu paspaudimu automobilis užsikuria automatiškai. Tuo tarpu, senesnių Fabia savininkams vis dar tenka atlikti šį procesą mechaniškai – pirmiausia, prasukant starterį bei pakeliant tepalo slėgį iki reikiamo lygio ir tik vėliau jungiant degimo mygtuką. Teigiamą įspūdį palieka ir didelis pagrindinis monitorius, kuriame yra visa informacija apie automobilį. Vairuotojas turi savo atskirą, gerokai mažesnį skaitmeninį monitorių, kuriame mato tik jam aktualiausią ir reikalingiausią informaciją. Be to, tarp abiejų ekipažo narių sėdimų vietų yra įmontuota centrinė konsolė. Ekipažo nariai, braukydami pirštus, gali reguliuoti pasikalbėjimo įrangos garsumą ir kitus smulkius dalykėlius.

Beje, su šiuo automobiliu Vaidas ketino startuoti nuo pat sezono pradžios. Debiutą galėjome išvysti dar Lazdijuose, tačiau mums puikiai žinoma Sports Racing Technologies komanda jau buvo iš anksčiau suplanavusi savo išvyką į Jordanijoje. Ten startavęs vietinis sportininkas su latvių Fabia RS Rally2 patyrė avariją. Komandai teko atsigabenti automobilį, pažymėtą 71 gamykliniu numeriu, į Rygoje įsikūrusią bazę. Visgi, Sports Racing Technologies technikai nespėjo atstatyti Artimuosiuose Rytuose aplamdyto automobilio iki Žemaitijos ralio ir Vaidotui vėl teko lėkti su SRT Proto.

Bet kokiu atveju, pagaliau išvysime 2019 ir 2020 m. Lietuvos ralio čempiono debiutą su naujuoju automobiliu jau šį savaitgalį. Bus be galo įdomu stebėti kaip jam seksis prisijaukinti šį automobilį, kuris turi kiek kitokią valdymo specifiką. Teemu Asunmaa ir Egon Kaur, kurie jau turi patirties pilotuojant įvairius Škoda ir kitų R5/Rally2 klasės gamintojų mašinas, teigimu, šis inžinerijos kūrinys yra artimesnis savo vyresniam pusbroliui Volkswagen Polo GTI R5. Iš pastarojo jis, iš esmės, perėmė galinį spoilerį bei elektroniniu būdu valdomą galinio diferencialo atrakinimo sistemą. Estijos ir Suomijos čempionai, lygindami Škoda Fabia RS Rally2 su jos pirmtakais, ypatingai pabrėžė gerokai ilgesnės ratų bazės ypatumą: naujausias Fabia sportinis palikuonis elgiasi posūkiuose kiek kitaip. Akivaizdu, kad Vaidui reikės šiek tiek keisti savo vairavimo stilių ir adaptuotis prie naujo automobilio valdymo ypatumų.

Pasaulinė praktika rodo, kad kone visiems pilotams, pilotavusiems R5 arba Rally2 evo versijas, pavyksta prisijaukinti Fabia RS Rally2 greitai. Jeigu Vaidui pavyktų tai padaryti, tuomet būtų labai sužinoti koks yra realusis greičio skirtumas tarp trijų skirtingų generacijų. Ties šiuo aspektu vyrauja įvairios nuomonės. Pavyzdžiui, Vladas Jurkevičius, kuris stebi ir analizuoja tarptautinių čempionatų rezultatus, teigia, kad tarp jo vairuojamos Škodos ir naujausios RS versijos beveik nėra jokio greičio skirtumo. Dėl šios potencialios priežasties čempionato lyderio vis dar nematome su naujausios kartos automobiliu. Visgi, WRC 2 ir ERC čempionatų paskutinės tendencijos rodo, kad visi dalyviai masiškai sėda į naujausią Škoda Motorsport kūrinį. O, bet, tačiau – visus atsakymus į klausimus sužinosime jau visai netrukus 🙂

Daugiau įvairių įdomybių apie Škoda Fabia RS Rally2


Sūnus pakvietė tėtį grįžti į ralio trasas

Šių metų „Aš – ralistas“ projekto nugalėtojas Ovidijus Vaštakas debiutuos LARČ trasose. Tiesa, šį kartą jis atliks saugos misiją „nulinuko“ vaidmenyje. Verta pabrėžti, kad naujai iškeptas lenktynininkas šį kartą šalia savęs pasisodins tėtį, kuris į ralio varžybas grįžta po 9 metų pertraukos. Savo mintimis prieš artėjantį savaitgalį pasidalino ir pats kupiškietis:

Pirmiausia, tai važiuojam atlikti nulinio ekipažo funkciją varžybų metu. Bet tuo pačiu tai gera proga kaupti vertingą patirtį LARČ etapo greičio ruožuose. Tai yra pradedant nuo susirašymų, didesnio kilometrų skaičiaus iki važiavimo saugiu sportiniu tempu A lygos greičio ruožais. Manau, kad kiekvienas įveiktas kilometras labai vertingas, net ir nevažiuojant maksimaliu tempu. Tėčio įkalbinėt nereikėjo: pasakiau, jog yra tokia galimybė, tai ilgai negalvojom, greitai susiderino laisvadienius ir bandysim važiuot. Tikrai smagu, kadangi tėtis visada būna šalia trasos, taip pat padėjo ruoštis „Aš – ralistas“ finaliniam etapui Suomijoje, kartu pravažiavom nemažai kilometrų rašant stenogramą. Bus tikrai įdomu.

Ovidijus Vaštakas
Ovidijus vis užtikrinčiau ir drąsiau jaučiasi greičio ruožuose – tą rodo gerėjantys rezultatai ir didėjantis tempas mini ralio čempionate // Vilius Šaltenis

“Big balls” Emils Blūms naujame amplua

Emils Blūms lieka ištikimas savo teorijai – geriau važiuoti su senu automobiliu, bet daug, nei turėti naują, brangų, bet išvažiuoti tik į keletą varžybų. Juoba jis su savo Mitsubishi Lancer Evolution IX važiuoja jau penktus metus ir jo išspaudžia turbūt visišką maksimumą. Bet. Buvo kalbų, kad Emils norėtų startuoti su R5/Rally2 WRC Latvijoje, bet pasirodžius šio ralio startiniams sąrašams matome, jog ši svajonė nebus įgyvendinta. Visgi naujovių jo karjeroje bus jau labai greitai. Kaip įprasta, Mindaugas Varža ir jo MV Sport vyrai galvojo ką pasodinti į vieną iš dviejų savo Hyundai i20 VRT automobilių, kol vieną jų vairuos Egidijus Valeiša. Žinoma buvo kreiptasi į Martyną Samsoną kuriam ir buvo ruošiamas automobilis, bet Martynas įkalbėjo tiek Mindaugą, tiek Emilį, kad būtent latvis Mažeikiuose išbandytų laimę su MV Sport automobiliu.

Tai yra labai puikus sprendimas. Mes jau matėme ką gali Martynas ar Egon Kaur su tuo automobiliu, bet labai svarbu yra pasodinti į automobilį tokio tipo lenktynininką, kuriam šis automobilis yra kurtas – greitam nacionaliniame čempionate važiuojančiam vairuotojui, kuris vairuoja morališkai pasenusią techniką ir ieško finansiškai įkandamo atnaujinimo. Būtent toks yra ir Emils Blūms.

Kaip seksis? Sunku pasakyti, nes tai fundamentaliai kitoks automobilis nei Emils vairuoja paskutinį dešimtmetį. Po testų turbūt bus galima pasakyti daugiau, bet jeigu Emiliui viskas “lips”, tai kova dėl aukščiausių pozicijų bus be galo įdomi.

Galimai greičiausias pasaulyje “valtininkas” Mažeikiuose persės į sportinį katerį 🙂 // Vilius Šaltenis

LARČ1 naujienos

Jau žinote, jog įprastiems LARČ1 lyderiams pasiimti lipti ant aukščiausio bus mažumėlę sunkiau dėl Esapekka Lappi dalyvavimo. Bet tai ne vienintelė naujovė – jų yra netgi dvi. Pirmoji – Linas Vaškys. Vilnietį esame įpratę matyti Vapsvos Racing dizainu papuoštu Škoda Fabia N5+ automobiliu, tačiau Mažeikiuose jį išvysime gan panašių spalvų, bet visai kitokio modelio N5 automobiliu – Ford Fiesta N5, kurį ekipažas nuomosis iš Dariaus Biesevičiaus. Nepaisant to, jog ta Fiesta yra įprasta N5, Linas su Laurynu važiuos LARČ1 klasėje, kurioje jau turi nemenką taškų kraitį. Pagal originalų planą šis ekipažas turėjo startuoti latvių SRT komandos Škoda Fabia Proto automobiliu, bet šis patyrė incidentą praeito savaitgalio Estijos ralyje. 2023m. Samsonas Rally Utena nugalėtojas Karl Peder Nordstrand su tuo automobiliu patyrė labai nemalonų ir skausmingą suktuką, o latvių komandai pritrūko laiko automobilį sutvarkyti iki Mažeikių. O kur įprastoji Škoda Fabia N5+? Ji bus parduota, o apie visą tą reikalą galbūt papasakosime kažkada vėliau. Tiesa Lino garaže stovi dar vienas Škoda Fabia N5 kėbulas, tačiau iš jo dar pilnas automobilis nesurinktas.

Liną išvysime su “Bieso” Fiesta // Vilius Šaltenis

Linas turėjo vairuoti šį automobilį, bet Estijoje jis šiek tiek “pagedo” // K.P. Nordstrand

Antroji naujovė – dar viena Ford Fiesta N5 LARČ 1 įskaitoje. Ją vairuos Deividas Gezevičius. Deivis šį sprendimą iš vienos pusės pakomentavo taip – kadangi jau turi bendrą nuotrauką ant podiumo su Oliver Solberg, norėtų tokios nuotraukos ir su Essapeka Lappi 🙂

LARČ1 Mažeikiuose – minus viena Škoda, bet plius dvi Fiestos // Vilius Šaltenis

Seno gero dueto sugrįžimas į LARČ

Per Lietuvos ralio folklorą jau yra nuvilnijęs reiškinys vadinamas “Snitko” efektu. Tam turbūt nemažai įtakos turėjo Ervino epopėja su Martynu Samsonu besiblaškant po pasaulį, kuriame ralio reikalai, dokumentacija bei kiti niuansai gerokai apsunkinti lyginant su Lietuva, kur beveik viskas padėta ant lėkštutės. Buvome įpratę Erviną matyti su tik Martynu, bet šiam šiemet pasiėmus atostogas nuo tiesioginio dalyvavimo LARČ įskaitų lentelėse, Ervinui atsirado galimybė padirbėti su kitais vairuotojais, ką jis itin sėkmingai ir daro. Na, o Mažeikiuose, vėl išvysime ikonišką Martyno bei Ervino duetą, kurie tiesesnėse greičio ruožų vietose daužys labai toli sūkių diapazone esantį ribotuvą. Žinant ruožų specifiką, tai nutiks dažnai. Na ir telieka palinkėti, jog “Snitko” efektas suveiktų kiek kitaip ir vieno unikaliausių BMW E46K20 metalas šį kartą atlaikytų vis dar sunkiai kam įkandamą Martyno greitį.

Paskutinį kartą Martynas su Ervinu važiavo Visagino ralyje // Vilius Šaltenis

Dar keli neapdainuoti svečiai iš Latvijos

Turbūt visi arba bent daugelis atkreipia dėmesį į Kalvio Blūms klasikinių spalvų Mitsubishi Lancer Evolution VI, bet tai ne vienintelis toks egzempliorius, kurį galėsime išvysti Mažeikiuose. Dar vieną “šeštuką” atsiveža Karlis Folkmanis ir šį automobilį Lazdijuose buvę žiūrovai jau jau matę. Ten Karlis finišavo 24 bendroje įskaitoje bei ketvirtas LARČ6. Karlis savo karjerą pradėjo tik pernai, kur aktyviai dalyvavo Latvijos mini ralio, sprinto varžybose bei Saaremaa ralyje. Šįmet jo programa kuklesnė, bet bent jau kol kas 100% lietuviška. Apsilankęs Lazdijuose, praleidęs Kelmę, jis pasirodys Mažeikiuose. Dalyvavimą Lietuvoje galimai įtakojo Emils Blūms, kuris Karliui yra netgi šturmanavęs vienose mini ralio varžybose. Karlio automobilį taip pat aptarnauja ta pati Rallyworkshop komanda.

Klasikinė technika puoš lietuviškus greičio ruožus 🙂 // Vilius Šaltenis

Dar vienas latvis kurio šiemetinė programa grynai lietuviška – Reinis Trūps. 29 latvis irgi vienas iš tų kur važiuoja daug ir visur(ralis, sprintas, mini ralis), bet šįmet išlenda tik į Lietuvą. Ankstesniais metais įprastai jį matydavome su egzotišku MG ZR, su kuriuo jis važiavo Rokiškyje, Žemaitijoje, Utenoje, Zarasuose. Jo šturmanė, keliais metais vyresnė Beate Klipa, ne tik skaito stenogramą, bet ir pati lenktyniauja kroso trasose. Reinis su Beate šįmet į Lietuvą atvažiuoja jau nebe su MG ZR, o kur kas greitesniu Honda Civic Type-R FN2 automobiliu, su kuriuo Žemaitijoje LARČ8 klasėje lipo ant podiumo.  

Šiemet Reinis vietoje MG ZR pasikinkęs kur kas garsesnę ir greitesnę techniką 🙂 // Vilius Šaltenis

Kiekvienas įrašas reikalauja ne vienos valandos darbo prie jo, tad jeigu Jums Ralio savaitėje pateiktas unikalus turinys yra Jums naudingas ar prasmingas, palaikykite šio projekto gyvavimą 🙂


0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x