E.Sladkevičius / J.Vičiūnas – Saaremaa Ralli ’21

Eugenijus Sladkevičius Rally Saaremaa

Pokalbis su Eugenijumi apie pirmą kartą šioje Estijos saloje

Saaremaa Ralli
Justas Vičiūnas

Papasakok, kaip sekėsi šį savaitgalį?

Savaitgalį sekėsi pusėtinai, nes po pirmos dienos važiavome dvidešimt pirmi. Ši pozicija mus tenkino, kadangi su Justu važiavome pirmą kartą ir be treniruočių, todėl trūko abipusio pasitikėjimo.  Tai turėjo įtakos  ekipažo greičiui.

Ryte,  pirmame greičio ruože, pajaučiau, kad sunkiau pradėjo jungtis 4 pavara, kuri greičio ruožo pabaigoje išvis prapuolė.  Kitus greičio ruožus važiavome neturėdami 4 pavaros iki pat servizo zonos, saugodami automobilį.  Tai vienintelė vieta, kur galėjome pasidžiaugti – SS8. Poligone buvo  įrengtas greičio ruožas, kur nereikėjo daugiau kaip 3 pavaros. Atvykus į servizo zoną, teko sudėti ginklus, nes supratome, kad taip važiuoti nėra jokio džiaugsmo,  o suremontuoti greičių dėžę, neturėjome galimybių.

E.Sladkevičius / J.Vičiūnas - Mitsubishi Mirage RS Proto
E.Sladkevičius / J.Vičiūnas – Mitsubishi Mirage RS Proto

Pirmas kartas šiame ralyje? Kuo nustebino ši sala, pats ralis ir keliai?

Rally Saaremaa važiavau pirmą kartą. Labai patiko ralio atmosfera, truputį  primena Druskininkų ralį. Oras buvo fantastiškas, tad viskas buvo super 🙂

E.Sladkevičius / J.Vičiūnas - Mitsubishi Mirage RS Proto
E.Sladkevičius / J.Vičiūnas – Mitsubishi Mirage RS Proto

Ar sunku prisitaikyti prie kitos šalies kelių specifikos, organizacijos?

Šio ralio specifika man nelabai patiko,  nes  padarius klaidą, gali tekti  važiuoti su nuleistu ratu iki pat greičio ruožo pabaigos. Puikus pavyzdys – Giedriaus situacija. Man labiau patinka mažiau įrėminti keliai, kur gali važiuoti plačiau. Šiame ralyje, reikia važiuoti tiksliau, nei Lietuvoje  ir reikia tikslinti stenogramą, norint važiuoti greičiau.

E.Sladkevičius / J.Vičiūnas - Mitsubishi Mirage RS Proto
E.Sladkevičius / J.Vičiūnas – Mitsubishi Mirage RS Proto

Kokie pagrindiniai skirtumai tarp Jūsų Mitsubishi Mirage ir EMV5 klasės konkurentų Mitusbishi bei Subaru automobilių?

Didžiausias skirtumas tarp šių  automobilių – 10cm trumpesnė bazė tarp ratų,  kas leidžia važiuoti greičiau susuktuose greičio ruožuose. Tačiau greitose vietose, prarandame laiką  dėl galinio oro aptako, kuris stabdo automobilį esant dideliam greičiui. Tad šiuo klausimu dar reiks padirbėti. Lyginant su mano ankstesniu Mitsubishi Evo X automobiliu,  Mitsubishi Mirage  svoris mažesnis apie 100kg, todėl stabdymo kelias tapo trumpesnis.

E.Sladkevičius / J.Vičiūnas - Mitsubishi Mirage RS Proto
E.Sladkevičius / J.Vičiūnas – Mitsubishi Mirage RS Proto

Ar kitą sezoną turite planų aplankyti daugiau užsienio etapų?

Kitam  sezonui, konkrečių planų dar neturime, tačiau žinome, jog dalyvausime Lietuvos ralio čempionate.  Labai norėtume, dar kartą sugrįžti į Saaremos ralį.

E.Sladkevičius / J.Vičiūnas - Mitsubishi Mirage RS Proto
E.Sladkevičius / J.Vičiūnas – Mitsubishi Mirage RS Proto

Pasakyk Ačiū ir tapk Ralio savaitės dalimi:

Patreon Ralio Savaitė

www.ewrc-results.com
Rezultatai

Nuotraukos Janis Asaris, Urmo Sibul, Indrek Allik, Saaremaa Ralli

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x