Adrian Sadowski

Interviu su Adrian Sadowski, garsaus Lenkijoje šturmano sūnumi, kuriam tai buvo pirmas startas Lietuvoje. Stenogramą jis skaitė G.Predko – jaunuoliui kuriam tai apskritai pirmas ralis gyvenime.

R.S. Esi pirmą kartą Lietuvoje kaip dalyvis. Ar Tau patiko?

A.S. Mane labai sužavėjo Lietuva, tai buvo pats geriausias ralis kuriame esu dalyvavęs ir be abejo greičiausias.


R.S. Kokį įspūdi Tau padarė ralio organizacija, atmosfera ir visa kita?

A.S. Nuoširdžiai – viskas buvo aukščiausiame lygyje. Pradedant puikia organizacija, žavinga atmosfera ir baigiant geriausiais žiūrovais. Turiu pasakyti, kad nesu matęs tiek daug žiūrovų, ypatingai prie Žalos tramplyno.


R.S. Ar šis ralis buvo sunkus būnant šturmanu?

A.S. Bendrai, tai buvo labai sunkus ralis. Netgi su mano patirtimi žvyro ruožuose nebuvo lengva skaityti stenogramą. Ypatingai dėl itin greitų kelių su daugybę kalvų ir tramplynų, kur stenograma turi būti itin tiksli norint važiuoti greitai ir bent kiek saugiai. Taip pat turi būti pakankamai drąsus.


R.S. Gal gali palyginti lenkiškus, vokiškus ir lietuviškus žvyrkelius?

A.S. Aš sakyčiau, kad Lietuva yra lenkiškų, suomiškų ir estiškų žvyrkelių mišinys. Jūs turite visko pas save. Taip pat galiu pasakyti, kad Lietuva yra geriausia kryptis norint įgyti patirties. Taip pat šie keliai puikūs greičio pojūčiui ugdyti.


R.S. Papasakok, kaip Lenkijos ralio scena išgyvena karantiną?

A.S. Kalbant apie vairuotojus – jie ištroškę varžybų ir nori jų kuo greičiau. Organizacine prasme – greitai įvyks pirmasis Lenkijos ralio čempionato etapas, dalyvių tikrai daug. Taigi matysim kaip viskas praeis, aš tikiu, kad viskas bus gerai.


R.S. Kaip ralis praėjo vairuotojui? (Gracjan Predko)

A.S. Tai buvo pirmas jo ralis. Debiutui tikrai sudėtinga, bet patirtis kurią jis įgyjo yra neįkainojama. Ypatingai kai jam vos 18 ir jis labai nori dar važiuoti. Bendrai ralis buvo labai geras jam, nepaisant keleto nuotykių prieš ir per varžybas.


R.S. Tavo tėvas yra garsus šturmanas. Ar daug iš jo mokeisi?

A.S. Viskas ką aš žinau išmokau iš savo tėvo. Man buvo 5 metai kai aš pirmą kartą pamačiau jį ralio automobilyje ir nuo to laiko jis mane visko mokė, ypatingai kas yra susiję su stenograma. Juokingiausia, kad 12 metų jis šturmanavo mano dabartinio vairuotojo tėvui, tad galima sakyti, kad aš tęsiu šią istoriją su Gracjanu. Lygiai tokia pati situacija ir su juo. Mūsų tėvai labai mums padeda.


R.S. Kiek žinau, stenogramą skaitei įvairaus greičio automobiliuose. Kuriame automobilyje smagiausia sėdėti ir skaityti stenogramą?

A.S. Taip, turėjau galimybe save išbandyti daugelyje skirtingų ralio automobilių. Fiesta R5+ išties buvo kažkas iš kito Pasaulio, bet visgi BMW automobilyje smagiausia, nes šis visą laiką važiuoja skersas.


R.S. Ar stenogramą skaitai lenkiškai? Ar tai patogi kalba šiam darbui?

A.S. Taip, skaitau lenkiškai. Tai puiki kalba stenogramai. Nors ne visada būna lengva, bet jis mano mėgstamiausia. Taip pat galiu skaityti angliškai, nes tai šiek tiek lengviau.


R.S. Ar turi planų pasislinkti į kairę ir užimti vairuotojo vietą?

A.S. Šiuo metu ne. Šiaip norėčiau, bet tai nėra taip lengva. Ypatingai su mano patirtimi būnant šturmanu. Aš žinau, kad man reiktų labai daug testų, kad galėčiau važiuoti tokiu greičiu, kokiu noriu.


R.S. Tu taip pat esi labai greitas Richard Burns Rally simuliatoriuje. Visi kas apie jį kalba, pagrindiniu skirtumu nuo realybės išskiria G (Išcentrinių) jėgų nebuvimą. Ar turi dar ką nors prie to pridėti?

A.S. Tikrai taip. Tu nejauti G jėgų jeigu neturi simuliatoriaus su judančia sėdyne, bet apart to viskas labai panašu. Ypatingai kai stipriai patobulėjo žaidimo fizika. Tai yra labai gera galimybė pasitreniruoti prieš tikrą ralį.


R.S. Ar turi planų grįžti į Lietuvą?

A.S. Tikrai taip. Mes įsimylėjome Lietuvą ir nekantraujame sudalyvauti Elektrėnų ralyje.


R.S. Rokiškio ralyje buvo kitų ekipažų iš Lenkijos. Ar Jūs kooperavotės su jais? Logistika ir visa kita?

A.S. Taip, mes su jais daug bendradarbiavome. Aš norėčiau padėkoti serviso komandai ir taip pat Hołowczyc Racing už pagalba prieš varžybas.


R.S. Kas keisčiausio nutiko Jums Rokiškio ralyje?

A.S. Mes pradūrėme padangą trečiame ruože ir tai kainavo mums labai daug laiko, nes ratą keitėme ruože. Taip pat 16 ruožo startas, kur nusisuko mūsų automobilio pusašis ir mes galutinai sustojome 30 metrų po finišo.

Ačiū Jums!

Pasakyk Ačiū ir tapk Ralio savaitės dalimi:

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x