Lietuvių nuotykiai Lausitz Rallye ’21
Papasakokite kaip sekėsi savaitgalį Vokietijoje
Nuotykiai prasidėjo mums dar neišvykus iš Lietuvos. Gavome laišką, kad automobilis turi turėti homologacijos numerį arba turėti vokišką „F” grupės „pasą” norint dalyvauti „Lausitz rallye”, nes šiais metais tokie reikalavimai pas juos. Bet mes nenuleidome rankų ir jau pakeliui į Vokietiją užpildėme paraišką gauti „F” grupės vokiškam pasui. Jau ten nuvykus mūsų laukė jų federacijos atstovas ir patikrinus mūsų automobilį patvirtino, kad mes atitinkame jų reikalavimus ir leido mums startuoti ralyje.
Kodėl nusprendėte dalyvauti šiame ralyje?
Į šį ralį mane jau pernai kalbino vykti geras draugas Ovidijus Knyšius, bet atsisakiau. O šiais metais jis mane ir Nerijų įkalbino vykti drauge. Tai susikrovėme daiktus ir mašinas į sunkvežimį ir jau Lapkričio 2 dieną, ankstų rytą išjudėjome link Lausitz Rallye 2021″
Kokia atmosfera tvyrojo Lausitz Rallye?
Per susirašymus abi dienas pliaupė lietus, tad buvo neramu kaip į tą lietų reaguos greičio ruožų danga, bent jau po tiek daug dalyvių, nes mes gavome 87 startinį numerį. Tad buvo neramu koks kelias mūsų lauks, bet po pirmos dienos greičio ruožų viskas pasirodė gan neblogai ir nuotaikos pakilo kai pakilome bendroje įskaitoje į 33 pozicija. Su didele šypsena laukėme antros ralio dienos.
Kaip sekėsi tvarkytis su nežinoma aplinka?
Man asmeniškai antras ralis ne Lietuvoje. Prieš 5metus dalyvavau „Rally Kurzemė 2016” sprinto įskaitoje (tada dar su Audi Coupe važiavau), bet Latvijos greičio ruožai labai panašūs į Lietuvos, o čia visiškai kitokia kelio danga.
Finišavote klasėje antri. Kokie konkurentai supo jus?
Konkurencija ten man labiau patiko, nes labai panašūs automobiliai varžosi klasėse. Mūsų klasė buvo nuo 1400cm³iki 1600cm³ varomi viena ašimi automobiliai, tad lenktyniauti buvo daug įdomiau kai apylygės jėgos visų konkurentų.
Papasakokite apie Lausitz Rallye kelius
Keliai ten tikrai labai įdomūs. Gruntas nuo kažko panašaus į lietuviško žvyro (kas labai nustebino, be didelių akmenų kaip būna pas mus) iki granitinės skaldos – labai kietos beveik kaip asfalto. Greičio ruožų sudėtingumas nuo labai susuktų, jų vadinamos arenos iki ilgų tiesiųjų (apie500m) ir jų gale labai aštrių posūkių.
Kas labiausiai nustebino šio etapo metu?
Nustebino tai iš esmės viskas nuo pačios pradžios. Visi noriai bendravo norint padėti mums startuoti šitame ralyje. Nuo pačių organizatorių noro padėti iki pačių dalyvių bendravimo. O labiausiai tai gal nustebino kai nuvykę ten pastebėjome, kad pamiršome naktiniui servisui pasiimti elektros generatorių ir paprašėme kaimynystėje buvusių čekų komandos (kurių automobilis važiavo 3 startiniu nr. (E.Cais / J.Žakova) ir buvo absoliutus lyderis visame ralyje, bet likus 100m iki paskutinio greičio ruožo finišo jų automobilis užsidegė ir jie pasitraukė iš kovos). Paprašėme, kad gal galėtų leisti prisijungti prailgintuvą į jų generatorių. Jie sutiko ir dar po to kelis kartus priėjo bei paklausė kaip mums sekasi kokiu problemų turim, kad mūsų rezultatas krito ir kad jis (E.Cais) stebi mūsų laikus nes ir jis už mus serga
Kokiuose užsienio etapuose dar norėtumėte sudalyvauti?
Kalbant apie kitus etapus, tai tikrai labai norėčiau sugrįžti dar kartą gal ir ne vien į „Lausitz rallye”. Dar labai noriu ir labai svajoju nuvykti į „Saaremaa rally” Estijoje.
Pasakyk Ačiū ir tapk Ralio savaitės dalimi:
Nuotraukos – ME Pictures, GO-Sportografie, Simon Staudten, K&J Rallyefotos, Rallyebild.de
[…] Lausitz Rallye praeitais metais ir mes vėl norime jus matyti šįmet”. Pakalbinau vėl Marių Dainį bei Nerijų Kliokį. Pasikrovėme mūsų trijų automobilius ir išvažiavome trise. Buvo […]