Pokalbis su Eugenijumi apie pirmą kartą šioje Estijos saloje
Papasakok, kaip sekėsi šį savaitgalį?
Savaitgalį sekėsi pusėtinai, nes po pirmos dienos važiavome dvidešimt pirmi. Ši pozicija mus tenkino, kadangi su Justu važiavome pirmą kartą ir be treniruočių, todėl trūko abipusio pasitikėjimo. Tai turėjo įtakos ekipažo greičiui.
Ryte, pirmame greičio ruože, pajaučiau, kad sunkiau pradėjo jungtis 4 pavara, kuri greičio ruožo pabaigoje išvis prapuolė. Kitus greičio ruožus važiavome neturėdami 4 pavaros iki pat servizo zonos, saugodami automobilį. Tai vienintelė vieta, kur galėjome pasidžiaugti – SS8. Poligone buvo įrengtas greičio ruožas, kur nereikėjo daugiau kaip 3 pavaros. Atvykus į servizo zoną, teko sudėti ginklus, nes supratome, kad taip važiuoti nėra jokio džiaugsmo, o suremontuoti greičių dėžę, neturėjome galimybių.
Pirmas kartas šiame ralyje? Kuo nustebino ši sala, pats ralis ir keliai?
Rally Saaremaa važiavau pirmą kartą. Labai patiko ralio atmosfera, truputį primena Druskininkų ralį. Oras buvo fantastiškas, tad viskas buvo super 🙂
Ar sunku prisitaikyti prie kitos šalies kelių specifikos, organizacijos?
Šio ralio specifika man nelabai patiko, nes padarius klaidą, gali tekti važiuoti su nuleistu ratu iki pat greičio ruožo pabaigos. Puikus pavyzdys – Giedriaus situacija. Man labiau patinka mažiau įrėminti keliai, kur gali važiuoti plačiau. Šiame ralyje, reikia važiuoti tiksliau, nei Lietuvoje ir reikia tikslinti stenogramą, norint važiuoti greičiau.
Kokie pagrindiniai skirtumai tarp Jūsų Mitsubishi Mirage ir EMV5 klasės konkurentų Mitusbishi bei Subaru automobilių?
Didžiausias skirtumas tarp šių automobilių – 10cm trumpesnė bazė tarp ratų, kas leidžia važiuoti greičiau susuktuose greičio ruožuose. Tačiau greitose vietose, prarandame laiką dėl galinio oro aptako, kuris stabdo automobilį esant dideliam greičiui. Tad šiuo klausimu dar reiks padirbėti. Lyginant su mano ankstesniu Mitsubishi Evo X automobiliu, Mitsubishi Mirage svoris mažesnis apie 100kg, todėl stabdymo kelias tapo trumpesnis.
Ar kitą sezoną turite planų aplankyti daugiau užsienio etapų?
Kitam sezonui, konkrečių planų dar neturime, tačiau žinome, jog dalyvausime Lietuvos ralio čempionate. Labai norėtume, dar kartą sugrįžti į Saaremos ralį.
Pasakyk Ačiū ir tapk Ralio savaitės dalimi:
Nuotraukos – Janis Asaris, Urmo Sibul, Indrek Allik, Saaremaa Ralli