Keletas klausimų Vladui Jurkevičiui, grįžusiam iš Pasaulio ralio čempionato etapo Estijoje
Nupasakok savaitgalį. Kokie greičio ruožai, atmosfera ir visa kita ralio virtuvė?
Atmosfera buvo kaip WRC ? Tikrai aukščiausios klasės renginys ir jausmas, kaip labai konkurencingame sporto turnyre. Lietuvoje ralyje būnant tarp top 3 jausmas irgi panašus, bet toliau nemažai pilotų, kuriems tai yra smagus laisvalaikis. Man daug arčiau prie širdies yra sporto atmosfera, kuri labai stipriai Estijoje ir jautėsi.
Šį kartą komandos draugu buvo klasėje nugalėjęs A.Lukyanuk. Ar bendravote su juo, dalijotės patirtimis?
Praktiškai nebendravome, pora kartų apsikeitėme “Hey how are you?” ir viskas.
Buvo karšta. Kaip su tuo kovojote, o galbūt naudojote ar matėte netradicinių vėsinimosi taktikų?
Šiaip buvo labai karšta. Taip pat lauke labai dideli vabalai (gyliai ar žabaliai) stipriai kando. Tai vienintelis geras sprendimas tarp ruožų buvo lipti iš mašinos, greitai vaikščioti ir baidytis ? Bet išgyvenome. Po kiekvieno greičio ruožo išgerdavau 0.5l vandens buteliuką, tai viskas buvo gerai.
Šis ralis pasižymėjo įpatingai ilgais pervažiavimais tarp greičio ruožų. Kaip ekipažas išnaudoja šį laiką? Kalbatės, muzika, audioknygos?
Arba kažką kalbame, arba tiesiog galvojame ką kiekvienas galime padaryti geriau kitame greičio ruože.
Žvyras, sniegas, ledas. Apie asfaltą negalvojat?
Kol kas ne. Arti Lietuvos esantys asfaltiniai greičio ruožai yra greiti ir miškingi, kas šiek tiek gąsdina. Tai jei bandysiu asfaltą, kažkur Ispanijoje ar Portugalijoje ir tikrai ne šį sezoną. Bet kažkada pabandyti vis tiek reiks ?
Arktyje vos keletoje ruožų įtilpote į 2 sekundžių atsilikimą nuo R5 lyderio. Estijoje jau daugiau nei puse ralio važiavote <2s/km tempu, o viename net tilpote į tą pačia sekundę. Ko trūksta, kad pastoviai išlaikyti <1s/km tempą?
Dauguma ruožų buvo ~1.5s/km ir viename gavosi <1s/km. Pagrinde reikia daugiau patirties, kuri leistų labiau pasitikėti kelio sukibimu važiuojant vėže. Dabar dažniausiai važiuojame tokiu greičiu, kad nepataikius į vėžę posūkyje vis tiek išsilaikytume ant kelio. Reikia daugiau tikslumo visada važiuoti vėžėje, iš to atsiras ir daugiau pasitikėjimo sukibimu vėžėje.
Trys dalykai kuriuos išmokai / suvokei
- Važiuoti su mažiau informacijos iš šturmano (t.y. vėlesniu stenogramos skaitymu)
- Rally2 Škoda yra be galo tvirtas automobilis
- Bagažinėje ant dugno (virš duslintuvo) padėtas pošalmis išdžiūsta per 10min.
Ar šiais metais dar planuoji aplankyti ERC ar WRC etapą?
Turime planą važiuoti WRC Finland, tačiau šis renginys sutaps su paskutiniu Lietuvos ralio čempionato etapu Zarasuose, todėl vieną iš dviejų renginių pasirinksime metų gale.
Pasakyk Ačiū ir tapk Ralio savaitės dalimi:
Nuotraukos – Honza Fronek