V.Jurkevičius / A.Paliukėnas – Otepää talveralli

Otepaa Talveralli Vladas Jurkevičius

Pokalbis su Vladu Jurkevičiumi apie praeitą savaitgalį Pietų Estijoje

Estijos vėliava
Otepaa Talveralli
Lietuvos Vėliava

Papasakok apie naujo automobilio pasirinkimo procesą. Kodėl Škoda, SRT kaip aptarnaujanti komanda ir t.t.

Škoda Fabia R5 yra populiariausias automobilis iš visos R5 klasės. Tuo pačiu mūsų žiniomis jis yra patikimiausias, kas ir lėmė būtent šio automobilio pasirinkimą. Greitis visų R5 automobilių panašus, o skirtumai tokie maži, kad jie praktiškai nublanksta prieš skirtumus dėl vairuotojų meistriškumo. Šiaip Škoda Fabia R5 Evo ir VW Polo R5 lyg skaitosi kaip patys greičiausi. SRT pasirinkau dėl dviejų dalykų – visų pirma jie turi ilgametę patirtį su būtent Škoda Fabia R5, yra pravažiavę begalę kilometrų su N.Gryazin ir tuo pačiu turi daug šio automobilio atsarginių dalių. Tai reiškia, kad mums be pačio automobilio nereikia nieko papildomo, o tokių automobilių atsarginės dalys yra labai brangios.

V.Jurkevičius / A.Paliukėnas - Škoda Fabia R5 Evo
V.Jurkevičius / A.Paliukėnas – Škoda Fabia R5 Evo

Minėjai, kad nuo R2 technikos perėjimas prie R5 yra itin lengvas. Ar ant ledo / sniego perėjimas toks pats lengvas kaip ir ant žvyro?

Ant sniego perėjimas sunkesnis. Labai grubiai šnekant, su R2 žiemą būdavo svarbu, kad tik priekiniai ratai važiuotų vėžėje. Galas nesvarbu kur. Su R5 reikia, kad visi 4 ratai būtų vėžėje, o tai reikalauja dar daugiau tikslumo. Daugiau tikslumo ir dar didesnis greitis reiškia, kad į viską reaguoti reikia dar greičiau, tai žiemą su R5 važiuoti greitai yra tikrai nelengva.

V.Jurkevičius / A.Paliukėnas - Škoda Fabia R5 Evo
V.Jurkevičius / A.Paliukėnas – Škoda Fabia R5 Evo

Kuo ypatingi Estiški keliai, kuriais lenktyniavote šį savaitgalį?

Otepaa regione labai daug tramplynukų ir posūkių per juos, todėl greičio ruožai labai sudėtingi. Ypač žiemą, kai labai svarbu važiuoti tiksliai vėžėje. Lietuvoje neturime nieko panašaus. Čia stenogramos tikslumas yra ypač svarbus, todėl buvo labai gera treniruotė.

V.Jurkevičius / A.Paliukėnas - Škoda Fabia R5 Evo
V.Jurkevičius / A.Paliukėnas – Škoda Fabia R5 Evo

Kaip sekėsi Otepaa Talveralli? Kas pavyko, kas nelabai, gal buvo kažkokių nuotykių?

Pradžia buvo šiek tiek sunkesnė nei tikėjomės. Testų prieš ralį turėjome, juose važiuojame tikrai greitai, tačiau šio ralio pirmuose greičio ruožuose buvo pakankamai baisu. Žinojau, kad galiu važiuoti greičiau, stenogramą irgi susirašėme labai gerai, todėl po kelių greičio ruožų atsiradęs pasitikėjimas leido važiuoti gerokai greičiau. Paskutiniuose dviejuose greičio ruožuose atsilikome tik apie 1s/km nuo R5 lyderių, tačiau važiavome vis dar atsargiai bei darėme smulkių klaidų. Tas labai džiugina, nes puikiai matau kur slypi dar ta 1s/km. Ralį baigėme tikrai labai geromis nuotaikomis.

V.Jurkevičius / A.Paliukėnas - Škoda Fabia R5 Evo
V.Jurkevičius / A.Paliukėnas – Škoda Fabia R5 Evo

Kokie ateinančio sezono planai ir tikslai?

Šis ralis buvo treniruotė prieš už 2 savaičių vyksiantį WRC Arctic Rally Finland. Kol kas esame susifokusavę į ateinantį ralį, o toliau žiūrėsime. Turime planą važiuoti visą Lietuvos bei Estijos čempionatą, bei galbūt dar kelis aplinkinius ERC ar WRC etapus, bet žiūrėsime kaip klostysis šie metai. Tikslas paprastas – važiuoti kuo greičiau.

V.Jurkevičius / A.Paliukėnas - Škoda Fabia R5 Evo
V.Jurkevičius / A.Paliukėnas – Škoda Fabia R5 Evo

Nuotraukos: RallyFreaks

1
0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x