Sėkmingo sezono starto pašnekesys su Simaška Team
Tikiu, kad praeiti metai Jums buvo pilni pamokų. Kokie procesai vyko po sprendimo anksčiau baigti 2020 sezoną?
Visų pirma įvyko galvos prasivalymas ir šioks toks atsitraukimas nuo ralio ir varžybų. Ne visiškai, bet šiek tiek. Sekė apmąstymai, išvados kas, kaip ir kodėl įvyko ir kaip padaryti kad tos klaidos nebesikartotų ateityje.
Treniruočių procesai tęsėsi toliau Dirbome prie kelio susirašymo, prie automobilio valdymo, taip pat ir su simuliatoriumi. Ir neišvengiamai vyko finansų planavimas, kaupimas ir paieška ateinantiems metams.
Tai bus Jums antras sezonas su R2/Rally 4 technika. Ar jau visiškai apsipratote su automobiliu ar dar yra vietų kuriose trūksta pasitikėjimo?
Su automobilio valdymu tikrai apsipratau, ypač po šios geros žiemos. Nemažai kilometrų susukau su priekiu varoma technika tobulinant automobilio valdymą, nes jaučiau, kad trūksta toje vietoje pasitikėjimo. Bet dabar su pasitikėjimu yra viskas gerai, manau kad aš automobilį valdau ir jaučiu. Dar liko padirbėti ties automobilio nustatymais. Nesu jais visiškai patenkintas, manau galiu greičiau važiuoti ir geriau jaustis automobilyje atsirinkus teisingus nustatymus automobilyje.
Kuo ypatingi Estiški keliai?
Estiški keliai yra gero, tvirto grunto, o tai reiškia, kad ir kelintas startuotum, turi sąlyginai lygų kelią. Taip pat regione labai kalnuotos vietovės, pilna aklų, nematomų posūkių per tramplynus dideliais greičiais. O didžiuliai greičius lemia itin geras sukibimas ir platūs keliai. Tad nors vingiuota, greičiai yra dideli. Todėl stenograma reikalinga ypatingai tiksli. Ir dėl šių aspektų, greičio ruožai yra labai sudėtingi.
Kaip sekėsi Otepaa Talveralli? Kas pavyko, kas nelabai, gal buvo kažkokių nuotykių?
Otepos ralyje sekėsi gerai. Įsibėgėjome lėtai, bet ties ralio finišu, paskutiniuose greičio ruožuose važiavom nemaksimaliu, bet neblogu tempu. Tikslas buvo finišuoti. Nes jau seniai buvome matę tokį gražų tvarkingą finišą be kažkokių rimtų nuotykių. Tiesa buvo netikėtų šuolių. Nors per susirašymą atrodo, kad tai tik paprastas kalniukas, bet kai atvažiuoji 5 bėgiu ir 140 km/h – pasirodo pakyli. Tai buvo tokių smagių vietų.
Kokie ateinančio sezono planai ir tikslai?
Ateinantys metai yra gana neaiškūs. Labai viskas priklauso nuo mūsų biudžeto ir nuo to kokias sutartis mums pavyks pasirašyti su partneriais . Atsižvelgę į tai kokį biudžetą mums pavyks surinkti spręsime kur važiuosime. Tai bus Lietuva, Estija arba abu. Faktas, kad tikslas yra važiuoti kuo daugiau.
Nuotraukos: Irmo Sibul ir RallyFreaks
[…] E36 vos penkiomis sekundėmis aplenkė K.Kasari su Ford Fiesta Rally4. O ir už jų kovos netruko. Justas ir Titas Simaškos suvažiavo puikiai ir liko antri EMV4 klasėje bei šešti tarp dviem ašim varomų […]