Kaip visuomet, smagus pokalbis su Vilmantu Padegimu. Šį kartą apie išvyką į tolimąją Ispaniją 🙂


-
Produktas su nuolaida2025m. Lietuvos Ralio sieninis kalendoriusOriginal price was: 17,00 €.12,00 €Current price is: 12,00 €.
-
Lietuvos ralio knyga 202127,00 €
-
„Ralio savaitė” lipdukai5,00 €
Papasakok apie savaitgalį Ispanijoje. Kaip ispanai priėmė jūsų komandą? Kaip skiriasi organizacija pietuose? Ar gavai saulės kurios norėjai? 🙂
Savaitgalis tikrai buvo įdomus ir pozityvus, neskaitant, kad neturim finišo. Dar išvykstant į ten žinojome, kad organizatorius neėmė iš mūsų startinio mokesčio ir apmokėjo apgyvendinimą, tas tikrai pamalonino Pačios ralio organizacijos kažkokių minusų nepajautėme, kadangi labai daug padėjo vietinė RMC komanda. Kas labai patiko – buvo visur daug policijos kuri reguliuodavo eismą išvažiuojant iš regrupingo, serviso zonų. Labai patiko miestinis ruožas dėl to, kad jame nebuvo matuojamas laikas. Miestiniai ruožai skirti žiūrovams, ten nieko nelaimėsi, bet gali prisidaryt reikalų, o kai jis važiuojamas ne rezultatui, o tik “show” žiūrovams, tada ir sportininkai daro “show”. Galbūt kažkuris iš mūsų organizatorių paims tokia patirtį ir padarys kažką panašaus
Va su oru nelabai pasisekė, tos norimos saulės ir šilumos gavome tik Madride atskridus ir išvykstant. Ordese ketvirtadienį visą dieną lijo, penktadienį truputį geriau buvo, varžybų dieną nuo pietų vėl lijo, tai žodžiu norėtos šilumos nelabai ir gavome

Kaip sunku buvo susirašyti greičio ruožus važiuojant juos tik po vieną kartą? Kaip apskritai sekėsi važiuoti?
Susirašymas pavyko gana sklandžiai – susikaupėme, susirašėme, kaip ir viskas gerai Kaip ir buvau minėjęs, į šitą ralį vykome kaip į treniruotę patirties kaupimui, tai susirinkau geriausias padangas kas liko nuo praeitų metu važiuojant istorinėje klasėje. Kažkaip galvojau užteks, bet pasirodo klydau
Prieš kvalifikaciją buvo padaryta kaip ir treniruotė, du kartus galima buvo tą ruožą pravažiuoti. Jau pirmo starto metu Renukas sugalvojo mus pagąsdinti
Sustartavus pajaučiau, kad kažkas negerai – nevažiuoja taip kaip turi. Ruožą visgi pravažiavome, sustojus supratau, kad turime tik tris cilindrus
Grįžome į servisą – pasirodo „babina” viena nusprogo. Mechanikai pakeitė ir buvo viskas gerai – spėjome dar ir antrą kartą pralėkti. Šeštadienį, pirmus ruožus važiavau atsargiau, pažiūrėjome kaip sukibimas, kaip stenograma. Antru kartu tuos pačius ruožus jau drąsiau truputį, kol nepračiuožėme vienos sankryžos. Atrodo stabdžiau ten pat, bet nesustojome. Tada nusprendžiau, kad reikia ramiau važiuoti, nes kažkur plosime
Po greičio ruožo pažiūrėjau į padangas ir supratau kodėl nesustojome
Grįžome į servisą, kadangi savų naujų padangų neturėjome, tai Martynas davė savo beveik naujas. Galvoju dabar jau lėksim, tik tas lėkimas baigėsi nuvažiavus daugiau kaip puse šešto ruožo.

Papasakok plačiau, kodėl Renault tapo dūmų mašina ir kaip situacija išsirutuliojo, kad visgi teko ralio nefinišuoti?
Ten ne dūmai buvo, tiesiog taip iš nuotraukos atrodė Viename iš staigių posūkių, dingo vairo stiprintuvas. Edvardui sakau viskas – neturime vairo. Kol suradome saugią vietą sustoti, užvirė aušinimo skystis, o sustojus pamatėme, kad iš dirželio kuris suka vairo stiprintuvą, aušinimo pompą ir generatorių liko tik skutukai. Naujo mašinoje neturėjome ir supratome kad ralis finišuotas.
Nors po kiek laiko sumąstėme, kad iki mūsų gali privažiuoti mechanikas su dirželiu. Taip ir nutiko – atvežė dirželį, mes jį užsidėjome, bet gal valandą ten prastovėję niekur nespėjome pagal laiko normas ir toliau tęsti varžybų negalėjome.
Gaila, bet toks jau tas automobilių sportas. Dirželį buvome prieš Arctic Lapland Rally naują uždėję ir prieš šias varžybas apžiūrėjome. Niekur jokių trūkimų nebuvo, bet jau dabar žinosiu bei keisiu kas varžybas ir dar naują mašinoje turėsiu..

Papasakok, ką padarei “Renukui” pertraukoje tarp Alūksnės ir Rally da Auga? Ir ką davė šie patobulinimai?
Kai įsigijau “Renuką” iš karto turėjau planą, žinojau, kad važiuosiu prieš sezoną visur kur tik galima, tai po įsigijimo nuvežiau Martynui visus mazgus, kuriuos jo bernai daro. Variklį ir turbiną buvau nusprendęs dėti naujus po žiemos visų varžybų, žinoma jei atlaikys. Planas pavyko. Prieš Ispaniją parsisiuntėme naują variklį, turbiną, po Aluksnės pakeitėme juos,, įdėjome restriktorių 34mm, nes prieš tai buvo nuo Suomijos likęs 33mm. Žinoma viskas naujai sureguliuota, tik ant kito stendo nei prieš tai. Mašina pasikeitė visiškai Po nusprogusios babinos sutvarkymo, kai startavome antrą kartą testinį ruožą, Edvardas sako „eina n….” kaip ji lekia
Dabar tikrai mašina dirba be priekaištų, beliko tik išlaikyti ją ant kelio

Trečias ralis su Edvardu Gurevičiumi. Ar jau pilnai susilipdėte? Ar progresą greitina ar lėtina tai, kad mokymosi procesas vyko pagrinde raliuose užsienyje?
Po šito ralio supratome, kad viskas neblogai gaunasi mums, atsirado pasitikėjimas vienas kitu. Edvardas savo darbą dirba puikiai, abu sutariam kur reikia dar padirbėti. Noro pas abu yra, dar įdėsime darbo na ir gal kažkas gausis Šis ralis jau parodė, kad šiokį tokį tempą turime, nežiūrint, kad važiavome su pusiau plikomis padangomis. Kažkoks rezultatas buvo, o kur dar riekia padirbėti žiūrėsime po Viekšnių etapo.
Etapai užsienyje aišku duoda progresą, kiekvienos varžybos ar testai tai patirtis. Tik tiek, kad ralyje irgi daug duoda kai esi jau tuos ruožus važiavęs, o lietuviškuose patirties turiu tik iš pernai metų. Šįmet jei bus kažkuris jau važiuotas, gal pavyks atsiminti pavojingesnes vietas.

Į kur dar užsienyje planuoji ar norėtum išvykti “paraliuoti”?
Kažkur tikrai važiuosiu, aišku jei kažkas nenutiks nenumatyto. Į Saaremaa tai tikrai, na gal dar rugpjūtį kažkur, nes čempionate bus pertrauka.

-
Produktas su nuolaida2025m. Lietuvos Ralio sieninis kalendoriusOriginal price was: 17,00 €.12,00 €Current price is: 12,00 €.
-
Lietuvos ralio knyga 202127,00 €
-
„Ralio savaitė” lipdukai5,00 €