Pakalbinome svetelį iš už Atlanto, apie jo debiutą lietuviškuose greičio ruožuose 🙂
Kiekvienas įrašas reikalauja ne vienos valandos darbo prie jo, tad jeigu Jums Ralio savaitėje pateiktas unikalus turinys yra Jums naudingas ar prasmingas, palaikykite šio projekto gyvavimą 🙂
Tai tavo pirmas kartas Lietuvoje. Kaip jums sekėsi įsikurti? Ar buvo kokių nors keistų ar netikėtų dalykų?
Prieš ralį skyriau laiko šiek tiek patyrinėti Lietuvą. Su žmona aplankėme Vilnių, Trakus, Kauną ir Nidą. Man visada svarbu patyrinėti ir atsipalaiduoti prieš prasidedant raliui. Mano atveju tai teigiamai veikia rezultatus. Maistas mums taip pat labai patiko! Vienas juokingas dalykas, kurį pastebėjau, yra visos tos pavienės autobusų stotelės kelyje, o aplinkui nematyti nė vieno namo.

Kaip vertini MV Sport „Hyundai i20“ automobilį? Kaip keitėsi pojūčiai per pirmuosius ir paskutinius kilometrus?
MV Sport „Hyundai i20“ man buvo labai lengva vairuoti nuo pat pirmųjų kilometrų. Ir tai iš tiesų yra didžiausias jo privalumas. Ankstesnius R5 ir N5 automobilius, kuriuos vairavau, buvo kiek sunkoka vairuoti, nebent turi patirties iš karto važiuoti itin greitai. Jei tie automobiliai važiuoja žemiau maksimalios ribos, jie tiesiog neveikia. Buvau patenkintas savo pažanga ir paskutiniame greičio ruože netgi užėmiau 6 vietą bendroje įskaitoje.

Lenktyniavai viename greičiausių Lietuvos ralių su plačiais bei vingiuotais greičio ruožais. Kaip tau jie? Kokie buvo jūsų įspūdžiai po pirmojo GR ir po viso ralio?
Taip, tiesa, Žemaitija yra nepaprastai greita, bet svarbiausia, kad visi vietiniai puikiai žino šiuos kelius . Aš neturėjau jokios ankstesnės patirties važiuojant tokiais plačiais ir smėlėtais keliais. Čia tiesiogine prasme reikia laikyti automobilį nuo krašto iki krašto, nuo griovio iki griovio ir visur laikyti dešinę koją nuspaustą maksimaliai. Tikrai buvo baugu pagalvoti apie greitį, kurio man reikėjo norint išlaikyti tempą kai kuriuose ruožuose.

Kuo skiriasi ralio organizacija / nuotaika / atmosfera čia, Lietuvoje, nuo Šiaurės Amerikos?
Organizacija buvo labai gera ir galima pastebėti, kad ralis Lietuvoje yra labai populiarus. Akivaizdu, kad bendruomenė jį plačiai priima, o tai puiku. Jūs tiesiogine prasme uždarėte miesto centrą, kad būtų galima aptarnauti ralio automobilius. Amerikoje atmosfera yra daug laisvesnė ir visi padeda vieni kitiems. Ten mažiau „profesionalumo“ ir tarkime daugiau įvairių nuotykių, bet tam tikra prasme ta laisvumo atmosfera atgaivina.

Kaip tau praėjo visas ralis? Ar esi patenkintas savo rezultatais ir progresu?
Esu be galo patenkintas. Jei atvirai, nebuvau tikras, kurioje vietoje galėčiau finišuoti. Norėjau manyti, kad turiu viską, ko reikia, kad patekčiau į dešimtuką, bet niekada nežinai. Viskas buvo nauja: naujas automobilis, nauja komanda, naujas šturmanas, nauja šalis ir t. t. Taigi finišavus aštuntoje vietoje, esu be galo laimingas.
Taip pat daug savo parodyto greičio esu skolingas savo pašėlusiam latviui šturmanui Andriui Malnieikui. Nors jis ir skaldė siaubingus juokelius, jis mane stūmė į priekį viso ralio metu ir aš juo 100 % pasitikėjau. Mes puikiai sutarėme ir beveik akimirksniu tapome gerais draugais.

Papasakok tris naujus dalykus, kuriuos sužinojote Žemaitijos ralio metu
Lietuvos ralio lenktynininkai labai greiti, žiūrovų pilna ant kiekvieno posūkio, o miesteliuose greičio apribojimai siekia 50 kilometrų per valandą 😂

Kas toliau laukia tavęs ralio reikaluose? Grįžimas į Lietuvą ar veiksmas anapus didžiosios balos?
Ilgalaikis planas – atvežti „MV Sport“ produkciją į Ameriką ir suvažiuoti keletą etapų JAV. Tikrai norėčiau grįžti į Lietuvą. Pažiūrėsime 😎

Kiekvienas įrašas reikalauja ne vienos valandos darbo prie jo, tad jeigu Jums Ralio savaitėje pateiktas unikalus turinys yra Jums naudingas ar prasmingas, palaikykite šio projekto gyvavimą 🙂