„Rally Tauragė 2025“ įdomybės – britų džentelmenas bei reabilitacijos po avarijų

Suorganizuoti ralio varžybas – užduotis ne iš lengvųjų, o didžioji darbo dalis net nėra matoma. Tad pagalba iš šalies yra tai, be ko šis sportas negyvuotų, o tą puikiai supranta ir patys sportininkai, prisidedantys prie varžybų gyvavimo. Tuo pačiu sportininkams atsigauti po stiprių avarijų taip pat yra nemenkas iššūkis. Skauda ir finansiškai, ir psichologiškai. „Rally Tauragė“ taps ta vieta, kurioje prieš mėnesį ar daugiau laiko dužę automobiliai vėl startuos, o jų tinkamumas bei saugumas prieš varžybas bus patikrintas patalpose, kurias suteikė pagelbėti organizatoriams norintys bei beveik vietiniais tapę britai.


Kiekvienas įrašas reikalauja ne vienos valandos darbo prie jo, tad jeigu Jums Ralio savaitėje pateiktas unikalus turinys yra Jums naudingas ar prasmingas, palaikykite šio projekto gyvavimą 🙂


Turbūt nieko keisto, kad antro pagal pajėgumą Lietuvos automobilių ralio sprinto čempionato dalyvių technikos parkas turi šiokių tokių išskirtinumų. Po to kai „Dacia Duster“ automobiliais pravažiavę teisėjai duos žalią šviesą varžybų startui, vienas modelis tikrai patrauks visų žiūrovų akį. „Ford Escort MK2“ automobilis Didžiojoje Britanijoje yra toks pats dažnas kaip pas mus „BMW“, o už tokį egzempliorių turime būti dėkingi Lietuvoje įsikūrusiai Hollandų šeimynai. Vyriausias jų, į aštuntą gyvenimo dešimtmetį įkopęs džentelmenas, Deividas Hollandas šįmet grįžo į lietuviškus greičio ruožus su naujai paruoštu „Ford Escort MK2“. Visgi išskirtinis modelis nėra vienintelis jų indėlis „Rally Tauragė 2025“ varžybose. Kitas šios šeimynos atstovas, Driu Hollandas yra Tauragėje įkūręs verslą ir noriai pasidalino „Lateral Repairs“ patalpomis, kuriose prieš varžybas bus vykdoma techninė komisija.

„Mane labai žavi, kad Lietuvoje organizatorių komandos yra pakankamai jaunos. Didžiojoje Britanijoje organizacinių komiteto amžiaus vidurkis dažnai siekia mano amžių. Tuo pačiu malonu prisidėti ir patiems, ypač kai Tauragėje turime tinkamas patalpas techninės komisijos darbui. Na, o kalbant apie pačias varžybas – vėl naujas ralis, vėl naujas šturmanas, o mano galvoje tik mintis kaip nesudaužyti labai daug kainuojančio automobilio, kurį itin prastos kondicijos parsivežėme iš vienos daržinės Britanijoje ir čia Lietuvoje restauravome.“ – atviravo ralio veteranas Deividas Hollandas

D.Holland

Dabar grįžkime prie antrosios  temos – reabilitacijos. Kadangi „Rally Tauragė 2025“ vyksta savaitę prieš trečiąjį Lietuvos automobilių ralio čempionatą (LARČ) etapą Ukmergėje, tai yra puiki proga LARČ dalyviams apšilti kojas. Visgi daliai dalyvių apšilimo reikia dėl to, jog visai neseniai jie turėjo nemenkas avarijas, tad kuo greičiau sugrįžti į sportinę sėdynę yra būtina. Į itin kuriozišką bei automobiliui skaudų įvykį prieš kiek daugiau nei mėnesį pateko Giedrius Firantas, kurio „Škoda Fabia R5“ Lazdijų ralio metu vertėsi tiesiog priekiu atsitrenkęs į didžiules provėžas.

„Tauragės ralis man turės tiek pat nežinomybės kaip ir priešsezonis, nes šį kart daug skubėjimo, kad galėtume startuoti. Savijauta irgi įdomi – gyvenime esu turėjęs daug avarijų, bet po šitos aplankė išties įdomus jausmas, tai sportiniai kilometrai būtini, kad vėl atsirastų nuotaika.“ – atviravo su sudėtinga sezono pradžia susidūręs Giedrius Firantas

G.Firantas

Tose pačioje varžybose kraupią avariją patyrė Nedas Radišauskas, kurio „Škoda Fabia R5“ automobilį nuo 130 km/h iki nulio sustabdė medis. Po tokio incidento grįžti į buvusį ritmą „Rally Tauragė 2025“ varžybose kaunietis stengsis su nuomotu „Hyundai i20 VRT“ automobiliu bei kitu šturmanu, nes įprastai stenogramą skaitančiam Justui Vičiūnui dar reikia laiko atsigavimui.

„Grįžti smagu, o dar smagiau, kad Justui viskas gerai, nes jis atlaikė didžiąją dalį mūsų pasivažinėjimo po mišką. Atmetus tai, nesidarau sau kažkokių išvadų iš vienos avarijos. Gavau pamoką ir einu toliau –  turėtų būti smagus savaitgalis Tauragėje.“ – pozityvumo nestokojo Nedas Radišauskas

N.Radišauskas

Į savo „BMW M3“ automobilį po ilgos pertraukos sugrįžta ir Darius Sukackas. Keletas kūlversčiu Visagino ralyje dar gegužės mėnesį reiškė, jog Dariaus sezono planai pakibo ant plauko. Visgi ralio bendruomenė neleido sportininkui nuleisti rankų, o ir pats Darius kibo į darbus neskaičiuodamas bemiegių naktų.

„Kaip žinia Visagino ralyje patyrėme skaudžią avariją, tačiau tai jau pamažu lieka tik kaip blogas sapnas, kadangi automobilis nors ir lėčiau nei planavome, bet atgauna vaizdą, dėl ko labai džiaugiuosi, nes po avarijos psichologiškai buvo pakankamai sunku. Šiai minutei kėbulas dar „nuogas“ kadangi tik ką grįžo iš dažymo procedūros, tačiau nieko nelaukdami jau pradėjome surinkinėjimo darbus, tik kadangi turim šešias paras iki Rally Tauragė 20225. Ar spėsime? Nežinia, tačiau darysime viską, kad būtumėme Tauragėje. Labai viliuosi, kad sugebėsiu ne tik atstatyti automobilį, tačiau ir susitvarkyti su mintimis ir kuo greičiau sugrįžti į panašų greitį, kokiame ir buvome prieš avariją.“ – atviravo Darius Sukackas


„Rally Tauragė 2025“ vyks liepos 4-5 dienomis, Tauragėje. Liepos 4d. numatoma įvadinė ralio diena su administracine, technine komisijomis bei greičio ruožų susirašymu. Liepos 5 dieną, 9.00 Pilies Aikštėje, Tauragėje bus surengtas iškilmingas ralio startas, po kurio dalyviai pajudės į aplink Tauragę išsidėsčiusius greičio ruožus. Varžyboms pasibaigus, 20.30 renginį vainikuos apdovanojimų ceremonija bei muzikinė programa. Renginys bus mokamas, o bilieto kaina 10 Eur. Bilietus bus galima įsigyti įvažiavimuose į greičio ruožus bei ralio štabe įsikūrusiame „Tauragė Hotel“, Vytauto g. 83, Tauragė.


Kiekvienas įrašas reikalauja ne vienos valandos darbo prie jo, tad jeigu Jums Ralio savaitėje pateiktas unikalus turinys yra Jums naudingas ar prasmingas, palaikykite šio projekto gyvavimą 🙂


0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x