R.Steponavičius / D.Ketvirtis –  RallyRACC Catalunya – Costa Daurada

Jeigu čia pas mus šiaurėje visi ralio reikalai jau pasibaigę, tai pietuose veiksmo tikrai netrūksta. Į savo antrus namus Ispanijoje nuvykęs GSR ekipažas legendiniame Katalonijos ralyje treniravosi prieš FIA Motorsport Games. Pokalbis su Roku Steponavičiumi 🙂


Kiekvienas įrašas reikalauja ne vienos valandos darbo prie jo, tad jeigu Jums Ralio savaitėje pateiktas unikalus turinys yra Jums naudingas ar prasmingas, palaikykite šio projekto gyvavimą 🙂



Tai visų pirma – papasakok plačiau apie komandos epopėją į Ispaniją. Lietuvoje sezonas per trumpas? 😊

Kas į Saremos salą, o kas į Ispaniją 🙂 O jeigu rimčiau, kai sužinojome, kad dalyvausime Fia Motorsport games, ieškojome galimybės pasidaryti testus Ispanijoje, o geriausi testai yra varžybos, nes keičiasi kelio danga, greičio ruožų specifika. Kitas svarbus aspektas logistikos kaštai, kurie ženkliai keičiasi juos išdalinus per keletą varžybų.  Taip pat turėjome nesuvestų sąskaitų su šia šalimi po praėjusių metų Augos ralio 😉

R.Steponavičius / D.Ketvirtis - Škoda Fabia R5 ||| Pablo Gil
R.Steponavičius / D.Ketvirtis – Škoda Fabia R5 ||| Pablo Gil

Kaip su organizaciniais ypatumais Katalonijos ralyje ir kaip viskas veikia pietuose?

Viskas yra šiek tiek sudėtingiau nei pas mus, o gal tiesiog taip atrodo, kol nepripranti… Administracinė komisija praėjo nerealiai greitai, viską susitvarkėm per kelias minutes (tiesiog atsišvietė mūsų dokumentus ir padėjom kelis parašus). Su technine komisija buvo šiek tiek kitaip, nes čia jie plombuoja visus agregatus (Pop-off vožtuvą, turbina, greičių dėžę, reduktorių) R5/Rally2 klasėje. Žmonės atsakingi už plombavimą pasakė, kad ateis už pusvalandžio, o atėjo už daugiau nei trijų valandų, tai komandai teko laukti, kai galėjo tuo metu ilsėtis. Įdomus dalykas, kad šitame ralyje galima buvo naudoti 10 vienetų padangų žvyrui ir Salau miesto greičio ruožui, o padangų registravimas vyksta per Google formą kurią užpildai serviso metu ir išvažiuojant į sekciją ją išsiunti, o padangų žymėjimo zonoje jie su skaneriais sutikrina ar padangų serijos numeriai sutinka su formoje nurodytais.

R.Steponavičius / D.Ketvirtis - Škoda Fabia R5 ||| Pablo Gil
R.Steponavičius / D.Ketvirtis – Škoda Fabia R5 ||| Pablo Gil

Kokie greičio ruožai laukė jūsų ir kaip pavyko susirašyti gerokai techniškesnius kelius?

Greičio ruožai įvairūs ,bet žvyrinė dalis vyko kalnuose, todėl turėjome didelių pakilimų ir nusileidimų, akmenų, brastų, skardžių, platesnio ir labai siauro kelio. Po susirašyto pirmo greičio ruožo buvome šiek tiek palūžę, nes buvo tikrai labai sunku, daug kur neturėjome trumpų terminų kaip apibūdinti kelią.

R.Steponavičius / D.Ketvirtis - Škoda Fabia R5 ||| Pablo Gil
R.Steponavičius / D.Ketvirtis – Škoda Fabia R5 ||| Pablo Gil

Iš nuotraukų ir video matėsi, kad kelio danga negailestinga padangomis ir automobilio dugnui? Kaip su tuo pavyko susitvarkyti?

Taip, kelio danga čia negailestinga padangoms, jos dyla žymiai stipriau nei pas mus, matyt tie akmenys ir uolienos joms duoda daug streso. Po greičio ruožų čia tenka keisti priekines padangas su galinėmis vietomis, norint išlaikyti vienodą jų dilimą. Dėl automobilio dugno nesutikčiau, nes dideli akmenys nėra palaidi, todėl automobilio apačia tarkuoja mažiau nei pas mus, jeigu važiuoji su tinkamo aukščio automobiliu.

R.Steponavičius / D.Ketvirtis - Škoda Fabia R5 ||| Pablo Gil
R.Steponavičius / D.Ketvirtis – Škoda Fabia R5 ||| Pablo Gil

Komanda turi nemažai patirties ant grubios dangos iš Baja disciplinos. Ar ta patirtis pravertė reguliuojant jūsų Škoda Fabia R5?

Na Baja disciplinos automobilis ir ralinis R5 klasės automobilis skiriasi labai daug, todėl to nepritaikysi, bet mūsų komanda su turimomis Škodos R5 reguliavimo žiniomis ir turima duomenų baze puikiai susitvarkė su tuo ir mums nekilo kažkokių iššūkių.

R.Steponavičius / D.Ketvirtis - Škoda Fabia R5 ||| Mfoto-es
R.Steponavičius / D.Ketvirtis – Škoda Fabia R5 ||| Mfoto-es

Trys dalykai, kurie jus nustebino šį savaitgalį

  • Trasos – čia jos WRC lygio (šiais greičio ruožais vykdavo Ispanijos WRC etapas
  • Žmonių gausa ir palaikymas tiek greičio ruožuose, tiek pervažiavimuose tarp jų.
  • Pervažiavimų kilometražas – per dieną juose prasukome daugiau nei 450km.

Kiekvienas įrašas reikalauja ne vienos valandos darbo prie jo, tad jeigu Jums Ralio savaitėje pateiktas unikalus turinys yra Jums naudingas ar prasmingas, palaikykite šio projekto gyvavimą 🙂


Nuotraukos Mfoto.es, Pablo Gil


0
Norėtume sužinoti ką manote, pakomentuokite.x